۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۳۲

ليگ دسته یک فوتبال خراسان شمالي؛

پایان رقابت های هفته هفتم/ شهرداری جاجرم به صدر جدول صعود کرد

پایان رقابت های هفته هفتم/ شهرداری جاجرم به صدر جدول صعود کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته هفتم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی با صعود تیم شهرداری جاجرم به صدر جدول رده بندی لیگ به پایان رسید.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته هفتم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در نخستین دیدار این هفته شامگاه پنج شنبه گذشته دیدار بین تیم های رده دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برگزار شد و تیم رده دومی شهرداری جاجرم در زمین چمن هنرستان امیرکبیر این شهر میزبان استقلال بجنورد رده سومی بود که این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

جعفرزاده اضافه کرد: در دیگر دیدارهای این هفته عصر دیروز در مهمترین بازی ماهان بجنورد صدرنشین در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف پیشگامان شیروان رفت که در پایان با حساب صفر بر یک نتیجه را برابر میهمان خود واگذار کرد.

این مسئول گفت: همچنین در دیگر دیدارهای این هفته پاسارگاد جاجرم در خانه میزبان بربرقلعه بجنورد بود که این بازی نیز با حساب دو بر یک به نفع بربرقلعه بجنورد خاتمه یافت.

به گفته وی در دیدار پایانی این هفته نیز ابومسلم اسفراین در فاروج میهمان خود تربیت این شهر را با یک گل از پیش رو برداشت.

جعفرزاده گفت: در این هفته تیم شهرداری آشخانه استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان کرد: بر این اساس در پایان رقابت های هفته هفتم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تیم شهرداری جاجرم با سیزده امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، بربرقلعه بجنورد با همین امتیاز و به دلیلی تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاده و ماهان بجنورد نیز با دوازده امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت هجده هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.

کد خبر 2126690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha