۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۵۲

جعفرزاده:

فوتباليست جوان خراسان شمالي به مرحله دوم اردوي تيم ملي دعوت شد

فوتباليست جوان خراسان شمالي به مرحله دوم اردوي تيم ملي دعوت شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: فوتبالیست جوان بجنوردی با نظر کادر فنی به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور دعوت شد.

حسين جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: پس از پایان مرحله نخست اردوي انتخابي تيم ملي فوتبال جوانان كشور که در شش گروه در شهرستان هاي تهران، اراك و اروميه با حضور پنج نماینده از خراسان شمالی برگزار شد، یکی از فوتبالیست های این استان با نظر کادر فنی به مرحله دوم این اردو دعوت شد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این اردو از خراسان شمالي رحمان يزداني، محمد يزداني برجي، علي فرهادي، حسين جوهري و اميرمحمد نوروزپور حضور داشتند، اظهار داشت: از بین این پنج بازیکن، امیرمحمد نوروزپور با نظر کادر فنی به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده است.

اين مسئول اضافه كرد: این فوتباليست جوان از تيم استقلال نوين بجنورد به اردوي تيم ملي فرا خوانده شده است.

جعفرزاده گفت: امیرمحمد نوروزپور باید شنبه شب در محل کمپ تیم های ملی در تهران خود را كادر فني تيم ملي جوانان كشور معرفي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر علی دوستی‌مهر به عنوان مدیرفنی، رحیم میرآخوری و فرشاد ماجدی به عنوان مربیان و رضا حاج اسبویی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها هدایت تیم فوتبال جوانان کشور را برعهده خواهند داشت.

پس از برگزاری این اردو، اعضای نهایی تیم انتخاب می شوند و سپس تیم جوانان در اوایل مرداد ماه برای حضور در تورنمنتی هشت جانبه راهی چین می‌شود.

در تورنمنت فوتبال چین تیم‌هایی از قاره‌های آمریکای جنوبی، اروپا، آمریکای شمالی و آسیا در رده سنی زیر 19 سال شرکت خواهند کرد.

مرحله مقدماتی رقابتهای فوتبال جوانان(زیر 19 سال) آسیا طی روزهای 16 تا 25 مهر به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و تیم فوتبال جوانان ایران در گروه D به مصاف عربستان، لبنان و تاجیکستان می‌رود.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میانمار(برمه) به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابتهای فوتبال جوانان آسیا در سال 2014 انتخاب شده است.

کد خبر 2096131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha