۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۵۲

ليگ فوتسال خراسان شمالي/

رقابت های هفته سوم پایان یافت/ صدرنشینی جوارشی سنخواست

رقابت های هفته سوم پایان یافت/ صدرنشینی جوارشی سنخواست

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته یک فوتسال استان با صدرنشینی جوارشی سنخواست به پایان رسید.

حسين جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با انجام سه دیدار به میزبانی بجنورد و در محل سالن هزار و 200 نفره مجموعه ورزشی شهید علیدخت این شهر پیگیری شد.

وی عنوان کرد: در نخستین بازی این هفته تیم پیام انتظار بجنورد برابر پرسپولیس ایرج اسفراین به میدان رفت که این دیدار در پایان با حساب دو بر یک به نفع تیم بجنوردی خاتمه یافت.

جعفرزاده گفت: در دیگر دیدار این هفته تیم های متال استیل بجنورد و شهاب نوین شیروان به مصاف هم رفتند که در این دیدار نیز نماینده بجنورد با نتیجه پرگل شش بر یک میهمان خود را در هم کوبید.

به گفته وی در آخرین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی هم تیم های جوارشی سنخواست و گلستان شیروان برابر هم صف آرایی کردند که این بازی در پایان با حساب دو بر صفر به نفع جوارشی خاتمه یافت.

جعفرزاده عنوان کرد: بر این اساس در پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی تیم جوارشی سنخواست با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، پیام بجنورد با هفت امتیاز دوم است و متال استیل این شهر نیز با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين دوره از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی هشت تيم از شهرستان هاي مختلف استان حضور دارند.

بر اساس برنامه در پایان این مسابقات، تیم قهرمان به عنوان نماینده استان جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته سه فوتسال کشور را کسب می کند.

کد خبر 2147912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha