در فاصله کمتر از 10 روز به آغاز رقابتهای قهرمانی جهان در برزیل تیم ملی کشورمان تمرینات شادابی را در مشهد مقدس پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم 5 نفره جودو کشورمان که آماده حضور در رقابتهای قهرمانی جهان می شود 22 مردادماه راهی مشهد شد تا با جودوکاران این شهر تمرینات مشترکی را برگزار کند. این تیم با حضور در سالنهای مختلف مشهد از جمله چمران، آستان قدس رضوی، گلشهر و هلال احمر با جودوکاران مشهدی تمرینات مشترکی را در دو نوبت صبح و عصر انجام می دهند. ضمن اینکه تمرینات بدنسازی در مرکز پایگاه قهرمانی مشهد انجام می شود. 
 
بر اساس برنامه جودوکاران ملی پوش تا روز چهارشنبه 29 مردادماه به تمرینات خود در مشهد ادامه و شامگاه چهارشنبه به تهران بازمی‌گردند تا آماده اعزام به برزیل شوند. این تیم شش جلسه تمرینات فنی، چهارجلسه تمرینات بدنسازی و یک جلسه تمرین هوازی در  مشهد انجام خواهد داد. سعید مولایی، الیاس علی اکبری، سعید مرادی، امیرقاسمی نژاد و جواد محجوب جودوکاران اعزامی تیم ملی کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان می باشند. 
 
ملی پوشان جودو بعد از بازگشت به تهران دو جلسه نیز در سالن شهید کبکانیان انجام خواهند داد.  رقابتهای جودو قهرمانی جهان چهارم شهریورماه با حضور 779 جودوکار به میزبانی برزیل در "ریو دو ژانیور" آغاز می شود.