دبیر فدراسیون چوگان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای حضور مربی استرالیایی در تهران گفت: این مربی روز سه شنبه به تهران سفر می‌کند و ظرف دو ماه به آمورزش مربی، بازیکن و داور می‌پردازد.

حجت‌الله دهخدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور یک مربی خارجی چوگان در تهران اظهار کرد: ما روز سه‌شنبه یک مهمان خارجی داریم. آقای اندرو مایکل ویلیام که قبلا هم به تهران آمده بود روز سه‌شنبه وارد کشورمان می‌شود و برای دو ماه کار آمورزش بازیکنان را بر عهده دارد و در این مدت کلاس‌های مربیگری و حتی داوری را نیز برگزار خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که سرانجام مذاکره با فدراسیون‌های اسپانیان و چند کشور دیگر برای برگزاری دیدار تدارکاتی به کجا انجامید، گفت: این موضوع در برنامه‌های ما وجود داشت و مذاکرات خوبی هم صورت گرفت ولی به دلیل برخی مشکلات و کمبودها فعلا منتفی شده است.

دبیر فدراسیون چوگان درباره برنامه‌های آتی این فدراسیون توضیح داد: روز دهم شهریورماه انتخابات هیات استان اصفهان برگزار می‌شود و به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز زمین چوگان نیروی زمینی در این باشگاه به طور رسمی افتتاح می‌شود که این یکی از مهمترین برنامه‌های پیش روی فدراسیون است.