۸ تیر ۱۳۹۲، ۸:۵۱

دبیر فدراسیون چوگان در گفتگو با مهر:

تنها 20 میلیون تومان به ما بودجه داده‌اند!

تنها 20 میلیون تومان به ما بودجه داده‌اند!

دبیر فدراسیون چوگان با بیان این که علاقمندان این رشته بخشی از هزینه های آن را تامین می کنند، گفت: وزارت ورزش از ابتدای سال تاکنون تنها 20 میلیون تومان را به عنوان بودجه به ما پرداخت کرده است.

حجت الله دهخدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بودجه دریافتی این فدراسیون در سال 92 با کنایه به وزارت ورزش گفت: تا اینجای کار تنها 20 میلیون تومان را به عنوان بودجه به ما پرداخت کرده‌اند. حتما می‌دانند که ما کارمند نداریم یا کسی نیست که دست کم پول حقوق آنها را پرداخت کنیم که این مبلغ را در اختیارمان قرار داده‌اند.

وی افزود: بودجه درخواستی ما برای امسال یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که باید دید چقدر از این مبلغ را به فدراسیون پرداخت می‌کنند. در حال حاضر بخشی از هزینه‌ها را علاقمندان به این رشته پرداخت می‌کنند و بخشی دیگر را هم از پس انداز سال گذشته هزینه می‌کنیم.

دبیر فدراسیون چوگان در خصوص برنامه‌های مربی استرالیایی در تهران گفت: از عملکرد این مربی راضی هستیم. چون در بحث آموزش عملی خودش نیز مشارکت دارد برای ورزشکاران خیلی خوب است و بازیکنان هم راضی هستند. این مربی تا روز 21 تیر ماه در تهران به تدریس خود ادامه می‌دهد.

دهخدایی همچنین از مسابقات قهرمانی استان تهران به عنوان برنامه آتی این فدراسیون یاد کرد.

کد خبر 2085627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha