تیم منتخب تکواندو نیروهای مسلح در بیست و دومین دوره رقابتهای ارتش‌های جهان شرکت نمی‌کند. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات مهرماه سالجاری در آمریکا برگزار خواهد شد و تیم منتخب نیروهای مسلح کشورمان به عنوان قهرمان دوره قبل این رقابتها در بیست و دومین دوره حضور پیدا نخواهد کرد.

سردار خلیلی رئیس هیات تکواندو نیروهای مسلح با تائید این خبر به مهر گفت: ما برای حضور در سه کشور محدودیت داریم که یکی از آنها آمریکا است و با توجه به اینکه احتمال زیادی می‌دادیم روادید سفر صادر نشود تصمیم به شرکت نکردن در این مسابقات گرفتیم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم منتخب نیروهای مسلح تعطیل نشده و با جدید کار را زیر نظر جلال چروکی دنبال می‌ کنند. بنا داریم تیم را به تورنمنتی در اوکراین اعزام کنیم و مقدمات کار در حال انجام است و به احتمال زیاد هشتم مهرماه برای حضور در این مسابقات عازم کیف خواهیم شد.

رئیس هیات تکواندو نیروهای ملسح در خصوص انتخاب چروکی به عنوان سرمربی هم گفت: می‌خواهیم فرصت را در اختیار نفرات مختلف قرار دهیم تا هم تجربه کسب کنند و هم بتوانند به عنوان نفر اول شایستگی خود را نمایش دهند. البته زوار و سلطانی با تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان مشغول فعالیت بودند به همین دلیل از این مربی که چند دوره هم در کادر فنی حضور داشته به عنوان سرمربی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح ایران دوره قبل رقابتهای ارتش‌های جهان در کره‌جنوبی عنوان قهرمانی را کسب کرد.