دوچرخه سوار با سابقه تیم پتروشیمی تبریز در پایان مرحله چهارم تور بین‌المللی مالزی با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی انفرادی این مسابقات ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله چهارم تور بین‌المللی برنئو مالزی دوچرخه‌سواران تیم پتروشیمی تبریز با حضور قدرتمند خود عنوان صدرنشینی در جدول‌های رده‌بندی تیمی، انفرادی و نیز رده‌بندی بهترین دوچرخه‌سوار آسیا و رده‌بندی سلطان کوهستان شدند.

قادر میزبانی دوچرخه‌سوار 38 ساله ایران با هم تیمی خود صمد پورسیدی در آغاز اولین سربالایی این تور از گروه جدا شدند و مسافت 147 کیلومتری مسابقه را در چهار ساعت و 31 دقیقه و 51 ثانیه رکاب زدند تا به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست یابند.

پایان فوق‌العاده دوچرخه‌سواران تبریزی با اختلاف زمان 6 دقیقه و 26 ثانیه تا نفر سوم "ژوزف کوپر" اطمینان خاطری برای این تیم به همراه دارد که بعید به نظر می‌رسد تیمی بتواند در مرحله آخر این زمان را جبران کند. قادر میزبانی با این درخشش خود پیراهن‌های طلایی و کوهستان را به خود اختصاص داد. ضمن این که پیراهن آبی که به بهترین دوچرخه‌سوار آسیایی تور تعلق می‌گیرد هم به میزبانی اهداء شد.

در رده بندی تیمی نیز تیم پتروشیمی تبریز با زمان 13 ساعت و 45 دقیقه و 10 ثانیه در صدر ایستاده است. تیم جنسیس سالمون استرالیا با زمان 14 ساعت و 35 ثانیه دوم است و سی.سی.ان برونئی با زمان 14 ساعت و 18 دقیقه و 11ثانیه در رده سوم قرار دارد.