۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

مرحله سوم تور برونو؛

مهدی سهرابی همچنان پیراهن طلایی را بر تن دارد

مهدی سهرابی همچنان پیراهن طلایی را بر تن دارد

مرحله سوم تو دوچرخه‌سواری برونو با برتری رکابزن تیم ترنگانو همراه شد و مهدی سهرابی که در این مرحله چهارم شد، همچنان پیراهن طلایی را بر تن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم رقابتهای تور برونو در مسیر 132 کیلومتری با حضور 101 دوچرخه‌سوار برگزار شد کهدر پایان این مرحله، "حریف صالح" دوچرخه‌سوار ترنگانو  موفق شد که قبل از سایر دوچرخه‌سواران  از خط پایان عبور کند و فاتح این مرحله شود. این در حالی بود که دوچرخه‌سواران تیم پتروشیمی تبریز در 10 کیلومتر پایانی به قصد پیروزی از گروه جدا شدند اما در 50 متر آخر برتری خود را از دست دادند.

مهدی سهرابی و علیرضا ناطقی رکابرنان تیم پتروشیمی در این مرحله در رده‌های چهارم و پنجم رده‌بندی انفرادی قرار گرفتند، ولی با توجه به بهتر بودن مجموع زمانی سهرابی پیراهن طلائی همچنان در تسخیر وی باقی ماند.

مهدی سهرابی درباره شرایط این مرحله از تور گفت: دوچرخه‌سواری همین است بعضی وقت‌ها تاکتیک ما کار می‌کند، بعضی وقت‌ها هم جواب نمی‌دهد. در حال حاضر ما روی مرحله بعدی که مسیر کوهستانی دارد متمرکز هستیم در این مرحله تلاش می‌کنیم تا قادر میزبانی و حسین عسگری پیروز شوند.
 

کد خبر 2119937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha