ابوالفضل یعقوبی با برتری در دومین پیکار خود مقابل نماینده اردن راهی بازی نهایی شد تا برای کسب اولین  مدال طلا کاروان ورزشی ایران در نانجینگ تلاش کند. 

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله یک روز به پایان دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان که در نانجینگ چین جریان دارد عضو تیم ایران این شانس را دارد که اولین مدال طلای کاروان ایران کسب کند. 

در وزن 62- کیلوگرم پسران هشت تکواندوکار حضور دارند که ابوالفضل يعقوبی در اولین دیدار "ابوهالکا" از لبنان را 25 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. وی که تا این‌جای کار مدال برنز خود را قطعی کرده بود در این مرحله مصاف "آناس الروانی " از اردن رفت و با پیروزی 9 بر 2 مقابل وی راهی بازی پایانی شد. 

یعقوبی مدال نقره خود را نیز تا کنون قطعی کرده و برای کسب اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران در این دوره باید "گان مین چو" از کره‌جنوبی را پیکار نهایی شکست دهد. این تکواندوکار کره‌ای دو مدال طلای آسیا را در کارنامه دارد. 

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از 25 کشور آسیایی حضور دارند که در جدول توزیع مدال‌ها چین با 77 مدال طلا ، نقره و برنز در صدر قرار دارد و کره‌جنوبی با 31 مدال و تایلند با 27 مکان‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. کاروان نوجوانان ایران هم با دو نقره و یک برنز در خانه بیستم جای گرفته است. اگر تیم ملی فوتبال کشورمان اکه راهی بازی نهایی شده موفق به کسب مدال طلا شود و یعقوبی نیز با شکست حریف کره‌ای نشان طلا کسب کند کاروان نوجوانان ایران می‌تواند جایگاه خود را تا مکان دوازدهم ارتقاء دهد.