ملایر - خبرگزاری مهر: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: 143 طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت، عصر شنبه در شورای اداری شهرستان ملایراز افتتاح و یا کلنگ زنی 143 طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد و گفتک مبلغ هزینه شده برای این تعداد طرح 91 میلیارد و 970 میلیون تومان است.

وی این طرح ها را شامل، پروژه های  کشاورزی، صنعتی ، راه و شهرسازی ، گازرسانی، مسکن مهر، برق ، بهداشتی، کلنگ زنی پروژه و.. عنوان کرد.

فرماندار ویژه ملایرگفت: پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت سه طرح است که اعتبار پیش بینی شده برای این سه طرح نیز 14 میلیارد و 440 میلیون تومان است.

وی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرثصتی برای بیان خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم برشمردو گفت: هدف همه ما باید خدمت بی منت به مردم وکار با اخلاص برای خدا باشد.

آزاد بخت با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری بیان داشت: مردم ایران در انتخابات حماسه سیاسی رهبری را خلق کردند و باید حماسه اقتصادی را نیز به دنبال حماسه سیاسی تحقق بخشند.

 وی به پروژه های اولین روز هفته دولت در ملایر اشاره کرد و گفت: امروز با حضور استناندار شاهد بازدید و بهره برداری و کلنگ زنی شش پروژه با اعتباری بیش از 24 میلیارد تومان در ملایر بودیم و امیدواریم این سفرها منشا خدمات ارزنده ای برای خدمت به مردم این شهرستان باشد.

وی در پایان افزود: دیدار با خانواده شهیدان مومنی  که حق بزرگی به گردن همه ما دارند ازدیگر  برنامه های امروز سفراستاندار به ملایر بود.