۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷

آزادبخت:

143 پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر بهره برداری و کلنگ زنی می شود

143 پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر بهره برداری و کلنگ زنی می شود

ملایر - خبرگزاری مهر: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: 143 طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت، عصر شنبه در شورای اداری شهرستان ملایراز افتتاح و یا کلنگ زنی 143 طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد و گفتک مبلغ هزینه شده برای این تعداد طرح 91 میلیارد و 970 میلیون تومان است.

وی این طرح ها را شامل، پروژه های  کشاورزی، صنعتی ، راه و شهرسازی ، گازرسانی، مسکن مهر، برق ، بهداشتی، کلنگ زنی پروژه و.. عنوان کرد.

فرماندار ویژه ملایرگفت: پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت سه طرح است که اعتبار پیش بینی شده برای این سه طرح نیز 14 میلیارد و 440 میلیون تومان است.

وی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرثصتی برای بیان خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم برشمردو گفت: هدف همه ما باید خدمت بی منت به مردم وکار با اخلاص برای خدا باشد.

آزاد بخت با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری بیان داشت: مردم ایران در انتخابات حماسه سیاسی رهبری را خلق کردند و باید حماسه اقتصادی را نیز به دنبال حماسه سیاسی تحقق بخشند.

 وی به پروژه های اولین روز هفته دولت در ملایر اشاره کرد و گفت: امروز با حضور استناندار شاهد بازدید و بهره برداری و کلنگ زنی شش پروژه با اعتباری بیش از 24 میلیارد تومان در ملایر بودیم و امیدواریم این سفرها منشا خدمات ارزنده ای برای خدمت به مردم این شهرستان باشد.

وی در پایان افزود: دیدار با خانواده شهیدان مومنی  که حق بزرگی به گردن همه ما دارند ازدیگر  برنامه های امروز سفراستاندار به ملایر بود.

کد خبر 2121922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha