بجنورد - خبرگزاري مهر: سرپرست انجمن هنرهای تجسمی بجنورد گفت: نمايشگاه انفرادي تصويرسازي با عنوان رنگ خيال مشتمل بر 50 اثر در محل نگارخانه مجتمع فرهنگي هنري نگارستان بجنورد گشايش يافت.

عباس ناصري در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: نمايشگاه انفرادي تصويرسازي با عنوان رنگ خيال با 50 اثر از آثار مونا شيرواني؛ هنرمند عضو انجمن هنرهاي تجسمي بجنورد، در محل نگارخانه مجتمع فرهنگي هنري نگارستان اين شهر آغاز به كار كرد.

وي اظهار داشت: اين هنرمند هجده ساله شيرواني از سال 88 فعاليت خود را در عرصه هنر تصويرسازي ذهني شروع كرده و اكنون اولين نمايشگاه آثار خود را با 50 اثر به نمايش گذاشته است.

به گفته ناصري هنر تصويرسازي ذهني، هنري تجسمي محسوب مي شود كه محدوده اي براي موضوعي خاص ندارد و هنرمند، اولين تصويري را كه به ذهن وي مي رسد بر روي كاغذ طراحي مي كند.

وي اضافه كرد: نمايشگاه رنگ خيال از دوم تا هفتم شهريور ماه به مدت شش روز داير خواهد بود و علاقه مندان مي توانند براي بازديد از اين نمايشگاه صبح ها از ساعت 9 الي دوازده و عصرها نيز از ساعت هفده الي 21 به مجتمع فرهنگي هنري بجنورد مراجعه كنند.

ناصري در ادامه عنوان كرد: هفته گذشته نيز در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری نگارستان بجنورد نمايشگاه انفرادي معرق با عنوان مرواريد چوبي برپا شده بود.

وي با بيان اين كه در آن نمايشگاه 63 اثر هنري از زيورآلات چوبي ساخته شيوا شاهسوان هنرمند جوان بجنوردي در معرض دید عموم قرار گرفته بود، اظهار داشت: در اين نمايشگاه آثاری در قالب های برجسته، مشبک، خطی، سایه، پازل و حجمی که در مدت چندين سال تولید شده بود، در معرض بازديد و خريد عموم قرار گرفت.

بر اساس اعلام سرپرست جديد انجمن هنرهای تجسمی بجنورد در هفته های آینده، نمایشگاه های هنری انفرادی و گروهی به صورت هفتگی در این محل برگزار می شود.

به گفته عباس ناصري در طول سال گذشته در مجموع 25 نمایشگاه هنری از آثار هنرمندان انجمن تجسمی بجنورد در رشته های مختلف در محل نگارخانه این شهر برپا شده بود و در سال جاري نيز تاكنون هشت نمايشگاه هنري در محل اين نگارخانه برگزار شده است.