۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

ناصري:

نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه بجنورد گشایش یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: سرپرست انجمن هنرهاي تجسمي بجنورد گفت: دومين نمايشگاه گروهي نقاشي اين انجمن در سال جديد در محل نگارخانه بجنورد گشايش يافت.

عباس ناصري در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: دومين نمايشگاه نقاشي گروهي انجمن هنرهاي تجسمي بجنورد در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری نگارستان بجنورد آغاز به كار كرد.

وي با بيان اينكه در این نمایشگاه 30 اثر نقاشي سبک رئال که از سال 87 تاکنون توسط هنرمندان اين انجمن خلق شده بود، در معرض دید عموم قرار گرفته است، اظهار داشت: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، مجموعه ای از آثار هنری ابوذر صابری، محمد رضا حسن زاده  و علی جبله؛ هنرمندان جوان انجمن تجسمی بجنورد در رشته نقاشی است که به مدت شش روز برای بازدید علاقه مندان در معرض نمایش گذاشته شده اند.

به گفته وي این نمایشگاه تا دهم مرداد در محل فوق الذكر براي مدت شش روز دایر خواهد بود و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها نیز از ساعت 17 تا 19 به مجتمع فرهنگی و هنری نگارستان بجنورد مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سرپرست جديد انجمن هنرهای تجسمی بجنورد در هفته های آینده، نمایشگاه های هنری انفرادی و گروهی به صورت هفتگی در این محل برگزار می شود.

به گفته عباس ناصري در طول سال گذشته در مجموع 25 نمایشگاه هنری از آثار هنرمندان انجمن تجسمی بجنورد در رشته های مختلف در محل نگارخانه این شهر برپا شده بود.

کد خبر 2106279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha