بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته هفتم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی با تساوی تیم های صدرنشین آغاز شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته هفتم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی با برگزاری دیدار بین تیم های رده دوم و سوم جدول رده بندی لیگ آغاز شد.

وی با بیان این که تیم رده دومی شهرداری جاجرم در زمین چمن هنرستان امیرکبیر این شهر میزبان استقلال بجنورد رده سومی بود، اظهار داشت: این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تا پیش از این دیدار شهرداری جاجرم با دوازده امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت و استقلال نوین بجنورد نیز با 10 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده بود، افزود: سهم هر کدام از دو تیم از این دیدار یک امتیاز شد و آنها باید برای تعیین جایگاه خود در جدول لیگ، منتظر برگزاری دیگر دیدارهای این هفته باشند.

به گفته وی در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی از ساعت هفده جمعه هشتم شهریور ماه سه دیدار به صورت همزمان در شهرهای مختلف استان برگزار می شود که در مهمترین دیدار ماهان بجنورد صدرنشین در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف پیشگامان شیروان می رود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در دیگر دیدارهای امروز پاسارگاد جاجرم در خانه میزبان بربرقلعه بجنورد است و ابومسلم اسفراین نیز در فاروج میهمان تربیت این شهر خواهد بود.

وی گفت: در این هفته تیم شهرداری آشخانه استراحت دارد.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان کرد: در حال حاضر و با احتساب نتیجه تنها بازی انجام شده در هفته هفتم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تیم شهرداری جاجرم با سیزده امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، ماهان بجنورد با دوازده امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم ایستاده و استقلال نوین بجنورد نيز با یازده امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت هجده هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.