شیروان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان شیروان گفت: در طی هفته دولت سال جاری 21 پروژه و طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

عبدالصمد صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری در مجموع 21 پروژه و طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال در شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

به گفته وی طرح های برق رسانی، گازرسانی، واحدهای مسکونی مددجویان، گلزار شهدا و ... از جمله طرح های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان محسوب می شدند.

صفرنژاد اضافه کرد: طرح های خدماتی فرهنگی نظیر نمازخانه، گلزار شهدا در روستاهای ورگ، دوین، حسین آباد، مرغزار از توابع بخش مرکزی، آبیاری تحت فشار و ... نیز در این هفته در شیروان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به این که همچنین سه طرح برق رسانی به روستاهای شیروان نیز در هفته دولت سال جاری افتتاح شد، اظهار داشت: این طرح ها شامل ایجاد هفت کیلومتر فشار ضعیف و نصب دو دستگاه ترانس برای برق رسانی به شهرک بسیجیان، تعویض 20 کیلومتر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شامل اسلام آباد، امیر آباد و توده و ایجاد پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف در مناطق روستایی زیارت و خانلق بود.

این مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، یادواره شهدای کارکنان دولت، دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح طرح‌های عمرانی و... را از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان شیروان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان 168 هزار نفري شيروان به مركزيت شهر شيروان در شرق بجنورد؛ مرکز استان خراسان شمالي واقع شده است.

از دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین و شهادت شهیدان مظلوم رجایی و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

در هفته دولت در سطح هشت شهرستان استان خراسان شمالی 239 پروژه و طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.