۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲

همزمان با هفته دولت/

2 طرح ورزشی در مانه و سملقان افتتاح شد

2 طرح ورزشی در مانه و سملقان افتتاح شد

مانه و سملقان - خبرگزاری مهر: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مانه و سملقان گفت: همزمان با هفته دولت دو طرح ورزشی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

قاسم عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همزمان با هفته دولت دو طرح ورزشی شامل سالن ورزشی چندمنظوره روستای کیکانلو و زمین ورزشی روباز بهکده رضوی در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره روستای کیکانلو از سال 89 آغاز شده بود، اظهار داشت: این سالن ورزشی دارای 676 متر مربع زیر بنا است و برای ساخت آن نیز دو میلیارد و 30 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

عباس نژاد زمان آغاز ساخت زمین ورزشی روباز بهکده رضوی را سال جاری عنوان کرد و گفت: برای اجرای این دو طرح دو میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و مصوبات سفر رهبری هزینه شده است.

وی گفت: این طرح ها در هزار و 600 متر مربع مساحت ساخته شده و با بهره برداری از این طرح ها، سه هزار خانوار مشتمل بر 10 هزار نفر از مزایای آن برخوردار می شوند.

بهره برداری از شش طرح ورزشی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دولت در مجموع شش طرح ورزشي در خراسان شمالي به بهره برداري رسید.

اين طرح ها شامل سه سالن ورزشي روستایي در شهرستانهاي بجنورد، مانه سملقان و اسفراين، مجموعه زمين فوتبال خاكي و سالن سرپوشيده روستاي توي در اسفراين، زمين چمن مصنوعي در شهرستان شيروان و گود باستاني شهرستان گرمه بود.

در مجموع سه هزار و 174 مترمربع زيربناي طرح هاي سرپوشيده و هفت هزار و 56 مترمربع نيز مساحت فضاهاي روباز ورزشي هست که در هفته دولت در خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

اين طرح ها از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبري، دور دوم سفر رياست جمهوري و اعتبارات استاني ساخته شده و براي تكميل آنها نیز بیش از چهارده ميليارد و 250 ميليون ريال از محل اعتبارات مذكور هزينه شده است.

کد خبر 2125351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha