۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

سید محمدی:

122 پروژه کشاورزی گلستان در هفته دولت به بهره برداری رسید

122 پروژه کشاورزی گلستان در هفته دولت به بهره برداری رسید

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: کل پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی، 122 پروژه با اعتباری بالغ بر 189 میلیارد ریال است که هزار و936 خانوار از آن بهره مند می شوند و261 شغل مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر سید محمدی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از این تعداد 56 پروژه در بخش آب وخاک ٰ، 34 پروژه در بخش تولیدات دامی، شش پروژه در تولیدات گیاهی ، 17 پروژه در صنایع کشاورزی ویک پروژه هم در بخش شیلات است.
 
وی افزود:از 18 میلیارد و937 میلیون تومان، تنها دو میلیارد و100 میلیون تومان پروژه های زیربنایی هست و16 میلیارد و782 میلیون تومان توسط مردم هزینه شده است که این تناسب بخش دولتی ومردمی نشان گر این است که بستر سرمایه گذاری توسط مردم در بخش جهاد فراهم شده است.
 
وی ادامه داد: در بخش اعتبارات تسهیلاتی هم دو میلیارد و225 میلیون تومان توسط مردم هزینه شده است که بیشتر شامل پروژه های زیربنایی بوده است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان داشت: 35 پروژه با اعتبار دو میلیارد تومان توسط مردم هزینه شده است که نشان از یک فعالیت اقتصا دی توسط مردم است.
 
تعهد ایجاد 4700 شغل در بخش کشاورزی
 
سید محمدی اشتغال تعهد شده استان در بخش کشاورزی را در سال 91 نزدیک به چهار هزار و500 ذکر کرد وگفت: در سال قبل چهار هزار و700 شغل در جهاد کشاورزی ایجاد شد ودر سال جاری تعهد اشتغال ما سه هزار و700 شغل است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه گفت: چهار میلیون واحد دامی در استان وجود دارد اما یک کشتارگاه صنعتی در استان نداریم واز پروژه های عمومی اختصاص پیدا کرده دو پروژه در علی آباد کتول وگمیشان از این نوع داریم .
 
وی بیان داشت:  پروژه  سرمایه گذار پروژه علی آباد در بانک صادرات کشور با مشکل مواجه شده است وبانک همکاری لازم را با وی انجام نداده است.
 
وی افزود: به اتفاق یکی از نمایندگان استان نزد مدیر عامل بانک صادرات کشور رفتیم ومدیر عامل اعلام کردند که نمی توانند از لحاظ مقررات مبلغ سه میلیارد و500 میلیون تومان را به اشخاص حقیقی پرداخت کنیم وباید به حساب حقوقی واریز شود.
 
سید محمدی تصریح کرد: در آخرین وضعیت بانک اعلام کرده است که شرکتی که این سرمایه گذار تاسیس کرده یک شرکت قدیمی است ومورد تایید بانک نیست.
کد خبر 2125334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha