بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: ليگ باشگاه هاي دو و ميداني و دسته جات آزاد استان در بخش بانوان با قهرماني تيم شهرداري شوقان به پايان رسيد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: دور سوم و پایانی ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته جات آزاد خراسان شمالي در بخش بانوان جمعه هشتم شهریور ماه به میزبانی بجنورد و در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي اين شهر برگزار شد.

وی با بيان اين كه در این دوره از مسابقات در بخش بانوان پنج تیم شش نفره حضور داشتند و دو و ميداني كاران حاضر در مسابقات در 10 ماده با یکدیگر رقابت كردند، اظهار داشت: بانوان دو و ميداني كار خراسان شمالي در اين مسابقات در مواد دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، سه هزار متر و چهار در 100 متر با یکدیگر رقابت كردند.

به گفته البرزي در پايان اين مسابقات در رده بندي تيمي، تيم شهرداري شوقان با كسب 191 امتياز به مقام قهرماني رسيد، پرسپوليس بجنورد با 159 امتياز نايب قهرمان شد و دهياري ينگه قلعه نيز با 112 امتياز عنوان سومي را به خود اختصاص داد.

وي اضافه كرد: در نتايج انفرادي نيز در مواد مختلف شبنم كريمي مقدم، فاطمه غلاميان، انسيه ابراهيمي، م‍ژگان جاهدي، ميترا محمدي، مريم رضايي و آسيه شجاعي به مقام قهرماني رسيدند.

رييس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي اظهار داشت: نفرات برتر اين مسابقات به عنوان تيم استان به رقابت هاي دو و ميداني قهرماني باشگاه هاي كشور در بخش بانوان اعزام خواهند شد.