۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷

جمعه هفته جاري؛

دور پایانی ليگ دو و ميداني خراسان شمالي برگزار مي شود

دور پایانی ليگ دو و ميداني خراسان شمالي برگزار مي شود

بجنورد- خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي از برگزاري دور سوم و پایانی ليگ باشگاه هاي دو و ميداني و دسته جات آزاد استان در دو بخش بانوان و آقایان در جمعه هفته جاری خبر داد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: دور سوم و پایانی ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته جات آزاد خراسان شمالي جمعه هفته جاری برابر با هشتم شهریور ماه در دو بخش بانوان و آقايان به میزبانی بجنورد و در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي اين شهر برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های خراسان شمالی و دسته جات آزاد این استان در بخش بانوان پنج تیم حضور دارند که در 10 ماده با یکدیگر رقابت می کنند.

به گفته البرزی دور پایانی رقابت های بخش بانوان جمعه هفته جاری ساعت هشت صبح در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي برگزار می شود.

وی با اشاره به این که در بخش آقایان نیز 10 تیم حضور دارند که در یازده ماده به مصاف هم می روند، تصریح کرد: رقابت های بخش آقایان نیز عصر روز جمعه هشتم شهریور ماه در محل ورزشگاه تختی برگزار می شود.

البرزي با بيان اينكه هر تيم داراي شش ورزشكار در هر بخش است و هر ورزشكار نيز می تواند در دو ماده انفرادی و یک ماده امدادی شركت کند، اضافه كرد: در اين مسابقات در بخش آقایان ورزشكاران در يازده ماده دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، هزار متر با مانع و چهار در 400 متر تيمي و در بخش بانوان نيز در مواد دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، سه هزار متر و چهار در 100 متر با یکدیگر رقابت می کنند.

رییس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی با بيان اين كه مسئوليت برگزاري اين مسابقات بر عهده علي اصغر صابري، دبير هيئت دو و ميداني استان است، اظهار داشت: در این مسابقات 130 دو و میدانی کار در قالب چهارده تیم از از شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد، اسفراین و شیروان حضور دارند.

وي افزود: در پايان فصل ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته آزاد خراسان شمالي، نفرات برتر به عنوان تيم استان به رقابت هاي دو و ميداني قهرماني باشگاه هاي كشور در دو بخش بانوان و آقايان اعزام مي شوند.

نتایج دور دوم لیگ دو و میدانی خراسان شمالی در بخش آقایان

البرزی در ادامه در مورد نتایج کسب شده در دور دوم لیگ دو میدانی آقایان که بیست و پنجم مرداد ماه برگزار شده بود، اظهار داشت: در رقابت های بخش آقایان در دور دوم امید اکبرزاده، امین سلحشور، یونس کاظمی و امید ایزدپرست در مواد مختلف به مقام قهرمانی رسیدند و علی رحیمی، علی اصغر صابری و اسماعیل اقبالی نیز هر کدام در دو ماده عنوان نخست را از آن خود کردند.

به گفته وی در ماده دوی چهار در 400 متر تیمی نیز تیم شهرداری شوقان به مقام قهرمانی رسید.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در رده بندی تیمی مسابقات نیز در بخش آقایان شهرداری شوقان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، شرکت بهدانه گلستان بجنورد دوم شد و تیم فرماندهی مرزبانی نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

نتايج دور دوم ليگ دو و ميداني بانوان خراسان شمالي

رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي همچنین در مورد نتایج دور دوم رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه ها و دسته جات آزاد استان در بخش بانوان که صبح بیست و پنجم مرداد ماه با حضور چهار تيم از شهرستان هاي بجنورد و جاجرم و دسته جات آزاد در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي بجنورد برگزار شده بود، گفت: در اين مسابقات ورزشكاران در 10 ماده دوي 100 متر، 400 متر، 800 متر، هزار و 500 متر، پنج هزار متر و دوي چهار در 100 متر امدادي، پرتاب وزنه، ديسك و نيزه و همچنين پرش طول با يكديگر رقابت كردند.

اسماعيل البرزي عنوان كرد: در پایان این رقابت ها در ماده دوی 200 متر آیلر دهگاهی از باشگاه شهرداری شوقان به مقام قهرمانی رسید، سارا کریمی از تیم دهیاری ینگه قلعه در رده دوم ایستاد و آنیتا شاکری از تیم شرکت بهدانه گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین در ماده دوی 400 متر فاطمه غلامیان از باشگاه بهدانه گلستان، سارا کریمی از تیم دهیاری ینگه قلعه و آیلر دهگاهی از شهرداری شوقان به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.

البرزی عنوان کرد: در ماده دوی 800 متر نیز مژگان جاهدی از باشگاه شهرداری شوقان به مقام نخست رسید، معصومه باغچقی از باشگاه بهدانه گلستان مقام دوم را کسب کرد و رقیه باوفا نیز از باشگاه شهرداری شوقان به عنوان سومی بسنده کرد.

وی افرود: در ماده دوی هزار و 500 متر هم فاطمه غلامیان و معصومه باغچقی از باشگاه بهدانه گلستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و رقیه باوفا از شهرداری شوقان در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در ماده پرتاب دیسک آسیه شجاعی از باشگاه شهرداری شوقان، مینا شجاعی از باشگاه بهدانه گلستان و فرانک صغری زاده از باشگاه دهیاری ینگه قلعه به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گفته البرزی در ماده پرتاب نیزه هم معصومه لنگری از باشگاه بهدانه گلستان قهرمان شد، میترا محمدی از باشگاه دهیاری ینگه قلعه در رده دوم ایستاد و پردیس ریحانی از دسته جات آزاد مقام سوم را به دست آورد.

وی گفت: در ماده پرش طول نیز مریم رضایی از باشگاه شهرداری شوقان، آنیتا شاکری از باشگاه بهدانه گلستان و میترا محمدی از دهیاری ینگه قلعه به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گفته البرزی در ماده پرتاب وزنه معصومه لنگری از باشگاه بهدانه گلستان در رده نخست قرار گرفت، آسیه شجاعی از باشگاه شهرداری شوقان مقام دوم را کسب کرد و آرزو کمالی نژاد هم از باشگاه بهدانه گلستان سوم شد.

وی افزود: درماده 400 متر با مانع نیز مریم رضایی و انسیه ابراهیمی از باشگاه شهرداری شوقان اول و دوم شدند و زهرا محمدی از باشگاه دهیاری ینگه قلعه در جایگاه سوم ایستاد.

اين مسئول اضافه كرد: در رده بندي تيمي نيز در پايان هفته دوم ليگ دو و ميداني خراسان شمالي در بخش بانوان تيم شهرداري شوقان در مكان نخست ايستاد، بهدانه گلستان در جایگاه دوم ایستاد و تیم دهیاری ینگه قلعه نیز سوم شد.
 

کد خبر 2124389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha