بشرویه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان بشرویه گفت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و دینی است و قطعا بایستی به تمام برنامه ها با دیدگاه فرهنگی بنگریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی مهدی نژاد ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ‌ريزی جشن‌های دهه كرامت  اظهارکرد: وجود با سعادت امام رضا(ع)  و حضرت معصومه (س) در ایران مایه خیر و برکت و همچنین آرامش برای تمامی ایرانیان است.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق رئیس مذهب شیعه گفت: مکتب فکری شیعه به عنوان یک مکتب فعال و پویا برای جامعه جهانی مطرح است.

فرماندار بشرویه گفت: قطعا مسائل معنوی و فرهنگی برای ما در اصل قرار گرفته است که اگر به آن توجه نکنیم مسیر واقعی را گم کرده ایم.

وی دهه کرامت را بهترین بهانه برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی دانست و گفت: تاکنون اقدامات زیر بنایی بسیار موثری برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی شده است ولی بازهم باید حداکثر تلاش خود را برای ترویج این موضوع به کار گیریم.

مهدی نژاد با اشاره به اینکه ائمه برای ما نور واحد هستند، اظهار داشت: باید برنامه ریز دقیق برای دهه کرامت داشت.

فرماندار بشرویه در این جلسه که با هدف برنامه ريزي و هماهنگي جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن دهه کرامت تشکیل شده بود ، گفت: تجلیل از دختران نمونه در بحث معنوی، اجرای مسابقه های فرهنگی حدیث سلسله الذهب و برگزاری جشن در شهر از اقداماتی خواهد بود که در این دهه برگزار خواهد شد.