۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۳۳

شمس الدین:

دهه کرامت بهترین فرصت ترویج فرهنگ رضوی است

دهه کرامت بهترین فرصت ترویج فرهنگ رضوی است

بشرویه - خبرگزاری مهر: امام جمعه بشرویه گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای توسعه فرهنگ رضوی و تفکر اسلام ناب شیعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام والمسلمین محمد شمس الدین ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ‌ريزی جشن‌های دهه كرامت گفت:  از ۱۶ تا ۲۶ شهريور ماه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا(ع) به نام دهه كرامت نامگذاري شده است. 

وی بر مردمی بودن برنامه های این دهه تاکید کرد و افزود:  با توجه به اهميت اين دهه، باید يك برنامه ريزي صحيح انجام شود تا برنامه ها با حضور پررنگ مردم اداره شود. 

امام جمعه شهرستان بشرویه ضمن تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگی جامعه اظهار داشت: بدون توسعه فرهنگی توسعه صنعتی و اقتصادی نیز بی فایده خواهد بود.

حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد: اساس نظام و بنیان انقلاب برپایه فرهنگی و الگوگیری از انقلاب ابی عبدالله الحسین(ع) شکل گرفته است.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و با اشاره به اینکه اولیا خداوند برای رساندن بشر به هدف والای آفرینش که بندگی خداوند است، تلاش کرده اند،  گفت: ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم و در حفظ کیان مکتب شیعه بکوشیم.

امام جمعه بشرویه در ادامه افزود: امروز الگوی ما در ظلم ستیزی اولیای خداوند و به خصوص ابی عبدالله الحسین (ع) و الگوی ما در ظلم ستیزی سیاسی امام رضا(ع) است.

حجت السلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به شخصیت ویژه وخاص حضرت معصومه(س) گفت: به برکت وجود این حضرت در قم این شهر  به مرکز علمی جهان اسلام و حوزه فقاهت، تفکر ناب شیعی و... تبدیل شده است.

وی افزود: بايد نكات اخلاقي زندگي اين بانوي بزرگ اسلام بيش از پيش در بین دختران و بانوان ما تبيين شود.

کد خبر 2126622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha