سرمربی تیم فوتبال صنعتی خوزستان با بیان این که در دیدار مقابل استقلال تهران بازیکنان این تیم با غیرت بازی کردند، تاکید کرد: قول می‌دهم با رتبه تک رقمی فصل را به پایان ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال صنعتی خوزستان و استقلال تهران که شامگاه امروز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: از این که با ارایه یک بازی کاملا استقلالی و با حمایت تماشاگرانمان و کمک خداوند به پیروزی رسیدیم و 3 امتیاز را در اهواز نگه داشتیم خیلی خوشحالم.

وی در ادامه عنوان کرد: با ابن بردی که کسب کردیم تیم ما از حالت بحران کمی خارج شد و نشان دادیم توانایی بالایی داریم. من به بازیکنانم و هواداران استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. استقلال حریف بزرگی است و نماینده ایران در آسیاست. ما تمام راه‌های نفوذ آن‌ها را بسته بودیم و از نقاط ضعف حریف به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی تیم صنعتی خوزستان درباره این که چرا تیمش در دیدارهای قبل اینگونه بازی نکرده بود، گفت: اگر در دیدارهای قبلی خودمان از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم آن حریفان را هم می‌بردیم. امیدوارم در آینده موقعیت‌های کمتری از دست دهیم.

ویسی در خصوص دلایل برتری تیمش یادآور شد: همت و غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران عامل اصلی پیروزی ما بود، خیلی از استقلالی‌هایی که هوادار استقلال تهران هستند دوست داشتند استقلال خوزستان برنده شود و من این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

این مربی ادامه داد: تیم ما بسیار حرفه‌ای و با بازیکنانی جوان و باتجربه است. من قبلا هم تاکید کردم که نمی‌خواهم با یک برد مغرور شوم، من آینده‌ خوبی برای استقلال خوزستان می‌بینم و قول می‌دهم که در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره سهراب بختیاری‌زاده نیز گفت: بختیاری‌زاده بازیکن باتجربه‌ای است و حضورش برای ما نقطه اتکای مناسبی است. با این حال ما برای جایگزین سهراب بختیاری‌زاده، بازیکنان خوبی داریم.