۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۰۳

امیر قلعه‌نویی:

امروز "من"ها برای استقلال بازی کردند/ باخت ما ربطی به هوا نداشت

امروز "من"ها برای استقلال بازی کردند/ باخت ما ربطی به هوا نداشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید بر این که شکست برابر صنعتی خوزستان به گرمای هوا نداشت، گفت: امروز "من"ها برای استقلال بازی کردند و "منم" بازیکنان باعث شد تا نتوانیم بازی معمول خود را ارایه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار روز شنبه تیم‌های صنعتی خوزستان و استقلال تهران که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیزی به خاطر این برد به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم. به بازیکنان استقلال صنعتی و مردم خوب اهواز هم تبریک می‌گویم چرا که این برد لیاقت آن‌ها بود. حریف بهتر از ما بازی کرد و مالکیت توپ بیشتری هم داشت.

وی با اشاره به گل اول میزبان خاطرنشان کرد: پیش از دریافت گل اول بازی در اختیار ما بود و ایجاد موقعیت هم کردیم اما روی یک اشتباه بچگانه امیرحسین صادقی گل خوردیم. البته این جزئی از اتفاقات فوتبال است و در ادامه نتوانستیم به شرایط خود باز گردیم. این را هم بگویم که نبود بیگ‌زاد هم تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم استقلال در ادامه به بازیسازی مبعلی اشاره کرد و گفت: ایمان مبعلی خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که می‌تواند همچنان یکی از بهترین بازی‌سازهای فوتبال ایران باشد. البته کل خط هافبک تیم صنعتی خوب کار کردند. آنها مدرن بازی کردند و بدون ادعا ما را بردند.

قلعه نویی در خصوص دست کم گرفتن حریف خاطرنشان کرد: ما حریف را دست کم نگرفتیم بلکه امروز روز بد ما بود. بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم از نظر ذهنی به هم ریخته شدیم و این را بگویم که امروز "من" ها برای استقلال بازی می‌کردند. کیلوها "من" در ترکیب استقلال حضور داشتند.

وی درباره خسرو حیدری نیز یادآور شد: خسرو حیدری مصدوم شد و به خاطر گرفتگی پایش او را تعویض کردم. همانطور که گفتم امروز "من" ها برای استقلال بازی می‌کردند و این شکست ما هیچ ارتباطی به زمین و مسائل دیگر ندارد. البته  ما نیاز به 24 ساعت استراحت داریم و با دیدن فیلم بازی روی ضعف‌ها کار می‌کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص بازی ندادن مجیدی به دلیل دو اخطاره بودن عنوان کرد: مجیدی در بازی با راه آهن مصدوم شده بود، این حرف‌ها درست نیست. او حتما به بازی دربی می‌رسد.

وی درباره اخراج جباری از سپاهان نیز گفت: ما حق نداریم درباره جباری صحبت کنیم. باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم و نباید درباره بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت‌هایی انجام دهیم.

سرمربی استقلال همچنین در خصوص وضعیت بیگ‌زاده و لاوره توضیح داد: بیگ‌زاده دچار کمی شکستگی شده ولی باید به تهران برویم تا همه چیز حل شود. لاوره هم به دنبال قراردادش است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کد خبر 2126783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha