۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۵

ویسی در گفتگو با مهر:

تعریف قلعه‌نویی انگیزه‌ام را چند برابر می‌کند/ 500 پیامک تبریک گرفتم!

تعریف قلعه‌نویی انگیزه‌ام را چند برابر می‌کند/ 500 پیامک تبریک گرفتم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان می‌گوید شاید از خوش شانسی این تیم بوده که قبل از دربی با تیم استقلال تهران بازی کرده است. او همچنین می‌گوید از تیم‌های ملی برزیل و پرتغال الگوبرداری می‌کند.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان برابر استقلال تهران و کسب سه امتیاز ارزشمند، اظهار داشت: هرچند بازی سختی با استقلال داشتیم ولی قبل از مسابقه هم گفته بودم که بازیکنان به خاطر انگیزه زیادی که در این دیدار دارند کارم را راحت‌تر می‌کنند. خوشبختانه بازیکنان تمام آن چیزی را که می‌خواستم در زمین به نحو احسن اجرا کردند؛ چه زمانی که صاحب توپ بودیم و چه زمانی که بدون توپ بودیم.

وی افزود: برنامه ما این بود که روی زمین بازی کنیم. هدف ما این است که از فوتبال لذت ببریم و بازی تکضرب انجام بدهیم. حالا نتیجه هر چه می‌خواهد بشود. مقابل تیمی مثل استقلال زمانی برنده می‌شوید که مالکیت توپ دستتان باشد. در چنین مسابقاتی حتی اگر دو پاس بیشتر بدهید، تیم مقابل از لحاظ روحی و روانی افت می‌کند.

سرمربی استقلال صنعتی تاکید کرد: خوشحالم که با ارائه یک بازی منطقی و بدون حرف و حدیث برنده شدیم. قلعه‌نویی هم بعد از بازی از تیم ما تعریف کرد.  وقتی او می‌گوید استقلال صنعتی عالی بوده است، انگیزه‌ام چند برابر می‌شود.

ویسی در خصوص اینکه سبک فوتبال استقلال صنعتی را از کدام تیم‌ها الگوبرداری کرده است، گفت: ما مثل خیلی از تیم‌های دیگر ایرانی نمی‌توانیم بازی مستقیم انجام بدهیم. همیشه دوست داشته‌ام تیم‌هایم روی زمین بازی کنند و توپ را روی زمین بچرخانند. به همین خاطر الگوی همیشگی من تیم‌های ملی برزیل و پرتغال هستند.

سرمربی استقلال صنعتی قبل از بازی با استقلال تهران در مصاحبه با خبرگزاری مهر بازیکنان جوان تیمش را حسابی به باد انتقاد گرفته بود. وی در پاسخ به این سئوال که "آیا بازیکنان جوان در بازی روز شنبه با استقلال پاسخ اعتمادش را داده‌اند یا خیر"؟، تصریح کرد: من به جوانان اعتقاد دارم ولی آن روزی که این حرف‌ها را زدم به این خاطر بود که انتظاراتم از بازیکنان جوان واقعا بالا بود. با این حال آنها نمایش خوبی برابر استقلال داشتند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه چرا استقلال تهران عملکرد خوبی در این مسابقه نداشت، تاکید کرد: نمی دانم چرا. شاید این خوش شانسی ما بوده که قبل از دربی با استقلال بازی کردیم. شاید تمرکز ما مقابل آنها بیشتر بود. به هر حال سه امتیاز، سه امتیاز است و دربی و بازی قبل یا بعد از آن فرقی ندارد. تلاش بازیکنان ما مقابل استقلال خاص بود و نهایت استفاده را از شرایط بردیم.

ویسی در پایان با بیان اینکه بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال تهران بیش از 500 پیامک تبریک دریافت کرده، با اشاره به عملکرد ایمان مبعلی اظهار داشت: انتظارم این است که کارلوس کی‌روش مبعلی را ببیند و او را به تیم ملی دعوت کند. مبعلی در هر هفت مسابقه قبلی عالی بود و فقط به تیم ملی فکر می‌کند. او در استقلال صنعتی احیا شده و شک ندارم اگر دیده شود به تیم ملی دعوت خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال صنعتی روز شنبه در آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم استقلال تهران را با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه تختی اهواز شکست بدهد.

کد خبر 2127128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha