۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۲۲

عبدالله ویسی:

قول می‌دهم رتبه ما تک رقمی بشود/ با غیرت بازیکنان بردیم

قول می‌دهم رتبه ما تک رقمی بشود/ با غیرت بازیکنان بردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعتی خوزستان با بیان این که در دیدار مقابل استقلال تهران بازیکنان این تیم با غیرت بازی کردند، تاکید کرد: قول می‌دهم با رتبه تک رقمی فصل را به پایان ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال صنعتی خوزستان و استقلال تهران که شامگاه امروز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: از این که با ارایه یک بازی کاملا استقلالی و با حمایت تماشاگرانمان و کمک خداوند به پیروزی رسیدیم و 3 امتیاز را در اهواز نگه داشتیم خیلی خوشحالم.

وی در ادامه عنوان کرد: با ابن بردی که کسب کردیم تیم ما از حالت بحران کمی خارج شد و نشان دادیم توانایی بالایی داریم. من به بازیکنانم و هواداران استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. استقلال حریف بزرگی است و نماینده ایران در آسیاست. ما تمام راه‌های نفوذ آن‌ها را بسته بودیم و از نقاط ضعف حریف به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی تیم صنعتی خوزستان درباره این که چرا تیمش در دیدارهای قبل اینگونه بازی نکرده بود، گفت: اگر در دیدارهای قبلی خودمان از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم آن حریفان را هم می‌بردیم. امیدوارم در آینده موقعیت‌های کمتری از دست دهیم.

ویسی در خصوص دلایل برتری تیمش یادآور شد: همت و غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران عامل اصلی پیروزی ما بود، خیلی از استقلالی‌هایی که هوادار استقلال تهران هستند دوست داشتند استقلال خوزستان برنده شود و من این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

این مربی ادامه داد: تیم ما بسیار حرفه‌ای و با بازیکنانی جوان و باتجربه است. من قبلا هم تاکید کردم که نمی‌خواهم با یک برد مغرور شوم، من آینده‌ خوبی برای استقلال خوزستان می‌بینم و قول می‌دهم که در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره سهراب بختیاری‌زاده نیز گفت: بختیاری‌زاده بازیکن باتجربه‌ای است و حضورش برای ما نقطه اتکای مناسبی است. با این حال ما برای جایگزین سهراب بختیاری‌زاده، بازیکنان خوبی داریم.

کد خبر 2126792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha