تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ایران در هر دو بخش پسران و دختران آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را برای کسب عنوان نهم برگزار می‌کنند. بر این اساس تیم‌های جوانان پسر و دختر مقابل هند قرار می‌گیرند و تیم‌‌های نوجوان پسر و دختر نیز به ترتیب برابر تایلند و سریلانکا قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در دوحه قطر جر یان دارد و از مرحله دوم این مسابقات شنبه شب تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران که از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماندند برای کسب عنوان‌هاب هم به بعد به مصاف حریفان‌شان رفتند.

در این بخش از مسابقات تیم جوانان پسر پس از استراحت در دور نخست مرحله دوم، مقابل یمن موفق به کسب پیروزی 3 بر یک شد. بدین ترتیب این تیم امروز یکشنبه برای کسب عنوان نهم به میدان می‌رود. هند آخرین حریف تیم جوانان پسر است.

تیم جوانان دختر نیز شرایطی مشابه پسران دارند. این تیم پس از ستراحت در دور نخست مرحله دوم، به مصاف یمن رفت و این تیم را 3 بر یک شکست داد. بازیکنان تیم جوانان دختر هم امروز آخرین دیدار خود را مقابل هند برگزار می‌کنند. این دیدار برای کسب عنوان نهم برگزار می‌شود.

در رده سنی نوجوانان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا تیم پسران نیز در مرحله دوم موفق به شکست 3 بر یک قزاقستان شد. این تیم هم آخرین دیدار خود را برای کسب عنوان نهمی برابر تایلند برگزار می‌کند. همچنین تیم دختران نوجوانان که شنبه شب موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر برابر چین‌تایپه شد امروز به مصاف سریلانکا می‌رود تا در صورت برد بتواند به عنوان نهم دست یابد.