۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

تنیس روی میز قهرمانی آسیا - قطر؛

جوانان ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماندند

جوانان ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماندند

تیم‌های تنیس روی جوانان پسر و دختر ایران با شکست برابر حریفان خود از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا بازماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دومین روز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در قطر پیگیری می‌شود، امروز شنبه در بخش تیمی جوانان تیم پسران ایران مقابل تایلند سه بر صفر متحمل شکست شد. این در حالی است که این تیم در مرحله مقدماتی مقابل قزاقستان نیز نتیجه را واگذار کرده بود، اما در مصاف با ماکائو و یمن صاحب پیروزی شده بود.

در بخش تیمی دختران نیز تیم جوانان ایران با نتیجه سه بر یک دیدار مقابل سنگاپور را واگذار کرد. این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات مقابل قطر صاحب برتری شده بود، اما در مصاف با ژاپن تن به شکست داد.

تیم‌های پسران و دختران جوان ایران که در پایان مرحله مقدماتی در رده دوم گروه‌های خود قرار گرفته بودند در حالی مقابل تایلند و سنگاپور متحمل شکست شدند که در صورت بـُرد راهی جمع هشت تیم برتر می‌شدند، اما با متحمل شدن شکست مقابل این تیم‌ها باید دیدارهای خود را برای کسب رده‌های نهم به بعد دنبال کنند.

دیدارهای تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز به پایان می‌رسد و این مسابقات از روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی دنبال می‌شود.

کد خبر 2126466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha