خرم آباد - خبرگزاری مهر: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان لرستان لحظاتی قبل کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین اجلاس سراسری نماز تحت عنوان "نماز و سبک زندگی با رویکرد اقتصادی" است لحظاتی قبل در سالن کنفرانس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان کلید خورد.

در نخستین روز از برگزاری این اجلاس و در نوبت صبح برنامه افتتاحیه این دوره از اجلاس سراسری نماز برگزار می شود.

مطابق اطلاعات خبرنگار مهر از محل برگزاری این اجلاس سراسری در مراسم افتتاحیه این دوره از اجلاس علاوه بر سخنرانی آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان در سخنانی ضمن خیرمقدم به مهمانان این اجلاس مطالبی را ارائه خواهند کرد.

همچنین در نوبت بعد از ظهر این اجلاس سراسری رئیس مجلس شورای اسلامی و وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا کرده و سخنرانی خواهند داشت.

همچنین طبق اعلام ستاد برگزاری این اجلاس سراسری علاوه بر 300 مهمان این اجلاس از استانهای مختلف کشور؛ رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، قائم مقام سازمان صدا و سیما، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و ... از جمله مهمانان ویژه اجلاس نماز هستند.

بنابر این گزارش بر اساس پیش بینی صورت گرفته در جریان دو روز برگزاری اجلاس سراسری نماز در لرستان 20 مقاله برتر ارائه خواهد شد که از این تعداد در محور "نماز و سبك زندگی" چهار مقاله، در محور "نماز و سلامت اقتصادی" پنج مقاله، در محور "سبك زندگی و اقتصاد سالم" 6 مقاله ، در محور "نماز و كاهش آسیب های اقتصادی" چهار مقاله و در بخش مقالات آزاد مرتبط با نماز یک مقاله حائز عنوان برتر شده اند.