۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

کمری خبر داد:

15 گروه رادیویی و تلویزیونی اجلاس نماز در لرستان را پوشش می دهند

15 گروه رادیویی و تلویزیونی اجلاس نماز در لرستان را پوشش می دهند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: 15 گروه رادیویی و تلویزیونی اجلاس سراسری نماز در لرستان را پوشش می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتاح کمری در این رابطه اظهار داشت: هشت گروه تلویزیونی، چهار گروه رادیویی و سه گروه خبری در قالب 110 نفر از عوامل برنامه ساز کار پوشش رادیویی، تلویزیونی و خبری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز لرستان با برنامه ریزی های گسترده در سه مرحله قبل، حین و بعد از اجلاس بیست و دوم نماز به میزبانی استان لرستان اقدام به پوشش تحلیلی، تبیینی، تبلیغی و اطلاع رسانی این اجلاس کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان افزود: از شاخصهای این برنامه ریزیها تولید و پخش 200 ساعت برنامه تلویزیونی، 50 ساعت برنامه رادیویی و هشت ساعت گزارش تولیدی و برنامه خبری در مرحله قبل برگزاری و پوشش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه اجلاس به مدت حداقل 7 ساعت در روز های سیزدهم و چهار دهم شهریور ماه در رادیو و تلویزیون استانی است.

کمری ضبط تمام جلسات و نشست های کارگروههای تخصصی و علمی و پخش آن چه در ایام برگزاری و چه بعد از برگزاری اجلاس و در کنار آن پوشش خبری اجلاس طی مصاحبه های متعدد در هر سه مرحله قبل، حین و بعد از اجلاس در بخش های خبری استانی و شبکه ها سراسری رادیویی و تلویزیونی را از دیگر فعالیتهای در این زمینه برشمرد.

وی افزود: روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان نیز با ایجاد یک استودیو و غرفه در نمایشگاه عطر حضور ویژه اجلاس بیست و دوم روزانه اقدام به ضبط و پوشش فعالیت غرفه ها و حال و هوای بازدید کنندگان و پخش این برنامه از دهم تا چهاردهم شهریور هر شب از ساعت 22 تا 22.30  خواهد کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: گزارشگران و برنامه سازان رادیو لرستان نیز برنامه ها و اهداف اجلاس بیست و دوم را هم در نمایشگاه عطر حضور و هم در خود اجلاس در روز های سیزدهم و چهار دهم شهریور به شبکه های سراسری و شبکه های استانی کل کشور مخابره خواهند کرد.

کمری افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل  آمده برنامه های اجلاس نماز به میزبانی لرستان به تمام شبکه های سراسری صدا و سیما از جمله شبکه های تلویزیونی اول، دوم، سوم، چهارم، قرآن، جام جم و خبر و شبکه های رادیویی فرهنگ، قرآن و ایران مخابره و ارسال خواهند شد.

کد خبر 2127376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha