اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما هنوز با فولاد واقعی فاصله دارد ولی بدون شک با روندی که در پیش گرفته ایم می توانیم در هفته های آینده با کیفیت بالاتری بازی کنیم.

بختیار رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: پس از نتیجه ای که برابر پرسپولیس کسب کردیم خوشحالیم که توانستیم بازهم دل هواداران را شاد کنیم و آن شکست را به دست فراموشی بسپاریم.

وی افزود: به نظرمن هنوز آن فولاد واقعی نیستیم زیرا که بازی های خود را با نتایج نزدیکی می بریم ولی این وعده را می دهیم که در هفته های آینده با اقتدار بیشتری پیروز شویم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تیم ذوب آهن نیز یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که در نیمه دوم تا اندازه ای به ما فشار آورد ولی با این وجود توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم.

وی اظهار کرد: تیم ما در نیمه دوم به دلیل استرس صدرنشینی تا اندازه ای عقب تر کار کرد ولی در اواخر بازی نیز بازهم جلو کشیدیم و به حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادیم.

رحمانی تصریح کرد: هنوز با تیم سال گذشته فاصله داریم ولی رفته رفته می توانیم بازی های با کیفیت تری را ارایه دهیم و حاشیه امنیت بهتری را برای خود در بالای جدول ایجاد کنیم.
 
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز تیم های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت فولاد با برتری یک بر صفر در این بازی، صدر نشینی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد.