۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۷:۰۵

بختیار رحمانی در گفتگو با مهر:

بازیکنان فولاد نمی‌گذارند حاشیه وارد تیم شود/ بازی با نفت خیلی سخت است

بازیکنان فولاد نمی‌گذارند حاشیه وارد تیم شود/ بازی با نفت خیلی سخت است

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با تاکید بر این نکته که بازیکنان این تیم مانع از ورود حواشی به جمع خود می‌شوند، گفت: این هفته بازی سختی برابر نفت داریم و برای حفظ جایگاه خودمان باید از این میدان هم سربلند بیرون بیاییم.

بختیار رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این تیم برابر نفت تهران عنوان کرد: من بازی نفت را برابر تراکتورسازی دیدم. هفته گذشته محروم بودم و تیم ما در انزلی بازی داشت. با اینکه حواسم به بازی تیم خودمان بود ولی هر چند دقیقه یک بار هم دیدار نفت را مقابل تراکتورسازی تماشا می‌کردم. نفت واقعا تیم خیلی خوبی است و بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت.

این بازیکن اضافه کرد: نفت با اینکه در زمین تیم تراکتورسازی بازی می‌کرد ولی فشار زیادی به آنها وارد کرده بود و چندین موقعیت خوب خلق کرد. آنها خوب همدیگر را پیدا می‌کنند و تیم منسجمی هستند. نفت در کار دفاعی خوب کار می‌کند و در حمله نیز بازیکنان خوبی دارد که برای هر تیمی خطرناک هستند.

وی با بیان اینکه بی‌جهت از حریف بعد تیم فولاد تمجید نمی‌کند، ادامه داد: جایگاه و عملکرد تیم نفت نشان می‌دهد که این تیم از شرایط خوبی برخوردار است و نمی‌توان از حالا انتظار داشت که چون در اهواز بازی می‌کنیم این بازی را راحت می‌بریم. اتفاقا این را بگویم که کار ما در اهواز دشوارتر است چونکه تیم‌ها در اینجا بازی بسته‌ای را انجام می‌دهند و کار ما خیلی سخت است.

رحمانی با اشاره به حضور رضا نوروزی در پیشانی خط حمله تیم نفت تهران گفت: رضا از مهاجمان خیلی خوب فوتبال ایران است که در این چند سال هم شایستگی‌های خود را نشان داد ولی متاسفانه بدشانس بود که مصدوم شد. انشاءالله که نوروزی دیگر مصدوم نشود. بهرحال ما باید مراقب او باشیم چونکه بازیکن خیلی خطرناکی است.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی موفقیت این تیم در فصل جاری چه بوده ،عنوان کرد: ما فصل گذشته هم مدعی قهرمانی بودیم که در نیم فصل دوم استرس باعث شد در چند بازی نتیجه نگیریم. امسال همان روند را طی می‌کنیم. فولاد تیم یکدستی است که خود بازیکنان اجازه نمی‌دهند حاشیه به این تیم وارد شود. ما با این روند امسال برای قهرمانی گام بر می‌داریم ضمن اینکه می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم حضور موفقی داشته باشیم.

کد خبر 2145728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha