اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان گفت: رمز موفقیت تیم فولاد این است که انها تغییرات زیادی در چند سال اخیر نداشته اند و به یک هماهنگی آرمانی رسیده اند.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان اظهارکرد: تیم ما در نیمه نخست این بازی نتوانست خوب کارکند ولی با این وجود می توانستیم در یکی دوصحنه به گل برسیم.

وی افزود: اگرچه گرمای هوا تا حدودی روی ما تاثیر گذاشته بود ولی با این وجود در نیمه دوم تیم ما برتر میدان بود و تیم فولاد عقب کشیده بود و تنها دفاع می کرد.

بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: تیم فولاد بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد که باتوجه به جایگاهش در جدول به شدت برای کسب سه امتیاز انگیزه داشت.

وی با بیان اینکه تیم فولاد من را به یاد گذشته های ذوب آهن می اندازد، تصریح کرد: این تیم چندین سال است که تغییرات زیادی نداشته و بازیکنان این تیم به خوبی باهم هماهنگ شده اند و به عقیده من این رمز موفقیت آن ها است.

رجب زاده گفت: تیم ما در هفته های آینده می تواند به شرایط خوبی در جدول دست یابد زیرا که کیفیت کار تیمی ما خوب است و می توانیم برابر هر حریفی ایجاد موقعیت کنیم.
 
 به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 روز پنج شنبه تیم های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت فولاد با برتری یک بر صفر در این بازی، صدر نشینی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد.