۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۴۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

فرکی مثل فولاد بی‌حاشیه است/ نمی‌دانم چرا نفت دنبال فولاد می‌آید!

فرکی مثل فولاد بی‌حاشیه است/ نمی‌دانم چرا نفت دنبال فولاد می‌آید!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم بیشترین نفع را از تساوی در دربی تهران برده است، گفت: حسین فرکی مثل تیم فولاد بی حاشیه است و بدون سر و صدا و هیاهو کارش را پیش می‌برد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی تیم فولاد مقابل ذوب آهن و تداوم صدرنشینی در جدول اظهار داشت: بازی سختی را مقابل ذوب آهن به پیروزی رسیدیم. آنها در فکر ضد حمله بودند و حسین فرکی هم تلاش کرد تا فرصت‌های آنها را کمتر کند. امیدوارم این پیروزی مقابل مس و در مسابقات بعدی هم ادامه داشته باشد تا صدرنشین بمانیم.

وی درباره احتمال جدایی محمود یاوری از تیم مس کرمان هم یادآور شد: ما کاری به این کارها نداریم. احتمالا آنها تا آخر هفته سرمربی خودشان را انتخاب کنند. ما دنبال کسب نتیجه هستیم و برایمان فرقی ندارد چه کسی روی نیمکت باشد.

سرپرست فولاد همچنین با اشاره به تساوی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: ما از این تساوی خوشحال شدیم. این نتیجه به نفع ما بود ولی در هر صورت به رغم این همه تبلیغ شاهد بازی زیبایی نبودیم.

ابن قاسم ادامه داد: فاصله‌مان با استقلال و پرسپولیس یک مقدار بیشتر شد ولی نمی‌دانم چرا نفت دنبال ما می‌آید! (با خنده) نفت کار ما را سخت‌تر کرده است. ما هر هفته با تیمی بازی می‌کنیم که هفته قبلش با نفت بازی کرده و اغلب هم شکست خورده‌اند؛ مثل استقلال خوزستان و پرسپولیس. به همین دلیل این تیم‌ها با انگیزه بیشتری برابر ما بازی می‌کنند.

وی در پایان در خصوص عملکرد حسین فرکی در تیم فولاد هم گفت: فرکی شب‌ها تا دیر وقت بیدار است و حریفان را آنالیز می‌کند. او به شدت کار می‌کند و اهل هیاهو و جنجال نیست. خدا در و تخته را برای هم جور کرده است! فرکی هم مثل فولاد بی حاشیه و ساکت است.

کد خبر 2131295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha