دیدار دوستانه کوتاه قامتان سرخابی درحالی با پیروزی تیم قرمزپوش به پایان رسید که این تیم تا ثانیه‌های پایانی با یک بازیکن بیشتر برابر رقیب آبی‌پوش خود به میدان رفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حواشی قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید:

* دو تیم کوتاه قامتان سرخابی پس از برگزاری دربی دیداری دوستانه را با هم برگزار کردند که این بازی با برتری 3 بر 2 تیم سرخپوش به پایان رسید. در این بازی نمادین تیم قرمز تا 30 ثانیه پایانی بازی با 12 بازیکن بازی می‌کرد.

* هواداران استقلال و پرسپولیس هم پس از پایان بازی نفرات این دو تیم را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* پس از پایان بازی دوستانه کوتاه قامتان، گروه موسیقی ناشنوایان با لباس‌های محلی برای دقایقی به اجرای برنامه‌های خود پرداختند.

* در ضلع غربی و مقابل قسمت VIP درگیری بین هواداران پیش آمد که با حضور به موقع نیروی‌های انتظامی به این مسئله پایان داده شد.

* روی اسکوربرد ورزشگاه بارها از هواداران دو تیم خواسته می‌شد که از فحاشی علیه تیم و بازیکنان حریف خودداری کنند. همچنین هفته بازی جوانمردانه گرامی داشته شد.

* درحالیکه کمتر از 2 ساعت به آغاز دربی پایتخت زمان باقی مانده، حدود 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. طبقه دوم هم بخش مربوط به هواداران پرسپولیس پر است اما بخش کوچکی از طبقه دوم مربوط به بخش استقلالی‌ها خالی است.

* همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) مراسم مولودی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* پخش سرود "ای ایران ای مرز پرگهر" که با همخوانی تماشاگران همراه شد، صحنه جالبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بود.