۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۵۰

خطا حرف اول دربی هفتاد و هفت؛

تساوی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول/ شکنجه 45 دقیقه‌ای علاقمندان به فوتبال!

تساوی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول/ شکنجه 45 دقیقه‌ای علاقمندان به فوتبال!

نیمه اول هفتاد و هفتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که بازیکنان دو تیم در طول این نیمه نمایشی سردرگم، بدون برنامه و ملال آور را به نمایش گذاشتند. بازیکنان استقلال و پرسپولیس که اسکلت تیم ملی را هم تشکیل می دهند در طول 45 دقیقه اول نتوانستند حتی یک موقعیت خطرناک را روی دروازه ها ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ترکیب تیم فوتبال استقلال سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، ساموئل، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری و محمد قاضی از ابتدا به میدان رفتند و در ترکیب پرسپولیس نیز نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، رضا خانزاده، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، میثم حسینی، غلامرضا رضایی و سیدمهدی سیدصالحی به میدان آمدند.

شروع این دیدار با حملات پرسپولیس همراه بود و این تیم در دقیقه 3 روی یک کرنر صاحب موقعیت مناسبی برای ایجاد خطر شد که ضربه محکم محمدرضا خانزاده با فاصله زیادی از روی دروازه به بیرون رفت. بعد از این حمله استقلالی ها قصد ایجاد موقعیت در زمین پرسپولیس را داشتند که دوبار خطای بازیکنان حریف مانع از این کار شد.

* در دقیقه 6 این دیدار آندرانیک تیموریان توپی را از جناح راست روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که با ضربه مدافع سرخپوشان راهی کرنر شد. این ضربه مجددا با دخالت مدافع پرسپولیس به کرنر رفت که در دومین ضربه نیلسون توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

* از دقیقه 6 تا 9 بازی بی هدف و بدون برنامه از سوی هر دو تیم پیگیری شد که بیشتر به خطا روی یکدیگر گذشت. در این بین خطایی که صادقی روی پیام صادقیان انجام داد ثانیه های زیادی از وقت بازی را تلف کرد.

* در دقیقه 10 این دیدار بازی بد و بدون برنامه هر دو تیم ادامه داشت و خطا روی بازیکن حریف حرف اول بازی را می زد. در این دقیقه امیر قلعه نویی اولین اعتراض خود به داور مسابقه را انجام داد و ثانیه های از وقت بازی را تلف کرد.

* در 10 دقیقه دوم این دیدار بازیکنان دو تیم بیش از هر زمان دیگری روی یکدیگر خطا کردند و حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. در برخی صحنه ها نیز خطاها آنقدر ناشیانه بود که صدای تماشاگران را درآورد. تا دقیقه 20 این دیدار حتی یک موقعیت خطرناک هم که تماشاگران را نیم خیز کند روی دروازه ها ایجاد نشد.

* در دقیقه 22 پیام صادقیان این شانس را داشت که نخستین حمله جدی را روی دروازه استقلال پی ریزی کند اما سانتر او را مدافعان استقلال به راحتی برگرداندند تا بازهم موقعیتی ایجاد نشود.

* در دقیقه27  اولین خطر روی دروازه استقلال ایجاد شد. در این صحنه توپی که توسط پژمان نوری با سر دفع کرده بود پشت محوطه جریمه روی پای محمد نوری آمد که ضربه او را رحمتی به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم ثمری برای شاگردان دایی نداشت و توپ به مرکز زمین برگشت.

* در دقیقه 30 بازهم استقلالی ها از خط دفاع توپ بلندی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کردند که توپ را محسن بنگر با سر به نیلسون داد اما نظری با این دروازه‌بان برخورد کرد و درگیری لفظی بنگر و نظری باعث شد داور مسابقه به این دو کارت زرد نشان دهد.

* در دقیقه 35 این دیدار استقلال اولین موقعیت را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که البته خیلی هم خطرناک نبود و ضربه محکم سیاوش اکبرپور از روی دروازه به بیرون رفت.

* در دقیقه 37 پرسپولیس پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد که این ضربه را محمد نوری به بیرون زد و موقعیت جدی ایجاد نشد.

* در دقیقه 38 جواد نکونام با ضربه سر جدی ترین موقعیت را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که ضربه سر وی از درون محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

* فرهاد مجیدی که از ابتدا روی نیمکت نشسته بود در دقیقه 45 این دیدار و به دنبال مصدومیت سیاوش اکبرپور به میدان آمد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

 

کد خبر 2130150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha