دروازه‌بان‌های تیم‌های فوتبال پرسپولیس یک ساعت پیش از آغاز مسابقه و در میان تشویق تماشاگران وارد زمین شدند. 10 دقیقه پس از آنها هم بازیکنان دو تیم به زمین چمن آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حواشی قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید:

* 17:50 دروازه‌بان دو تیم وارد زمین شدند. در این بین سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی به همراه حمید بابازاده وارد زمین شدند و نیلسون جونیور و علیرضا حقیقی به همراه بهزاد غلامپور به زمین چمن آمدند. آنها پس از ورود به زمین مورد تشویق هواداران تیم خود قرار گرفتند.

* با ورود بهزاد غلامپور به زمین، تماشاگران استقلال علیه مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شعار داده و او را به خاطر حضور در تیم رقیب بی غیرت خواندند.

* ساعت 18 هم بازیکنان استقلال با پیراهن سفید وارد زمین شدند. یک دقیقه بعد هم سرخپوشان با کاورهای سفید و زرد به زمین چمن آمدند.

* پیش از ورود بازیکنان صحنه‌های گل‌های بازی‌های گذشته دربی تهران از اسکوربرد ورزشگاه پخش می‌شد که در زمان گلزنی هر کدام از تیم‌ها، طرفدارنش تیم و گلزن را تشویق کردند.