اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان شامگاه یکشنبه در شهرآورد فوتسال اصفهان مقابل تیم فوتسال زمزم به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و زمزم در هفته نخست مسابقات لیگ برتر از ساعت 18:9 امروز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد.

این دیدار که قرار بود از ساعت 17 امروز آغاز شود، ‌به دلیل مشکلات بین هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و حضور نیروهای اداره‌کل در ورزشگاه پیروزی اصفهان با نزدیک به 70 دقیقه تأخیر برگزار شد.

بازیکنان تیم گیتی‌پسند در نیمه نخست بازی تحت تأثیر انگیزه تیم زمزم قرار گرفتند و تنها توانستند در دقیقه 9 مسابقه یک گل توسط افشین کاظمی به ثمر برسانند اما این تیم در نیمه دوم بهتر ظاهر شد و توانست اختلاف گل خود را به 7 گل برساند.

احمد اسماعیل‌پور، بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در بازی امروز تیمش مقابل زمزم برای گیتی‌پسند هت‌تریک کرده و سه گل از گل‌های گیتی‌پسند توسط او به ثمر رسید.

افشین کاظمی، سعید تقی‌زاده، محمد طاهری و فرشاد شارقی دیگر گل‌های تیم اصفهانی را به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند بعد از ناکامی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و عدم دست‌یابی به قهرمانی این رقابت‌ها، در صدد است با قهرمانی در لیگ برتر، این ناکامی خود را جبران کند.