۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۵۷

در هفته نخست لیگ برتر فوتسال/

گیتی‌پسند پیروز شهرآورد جنجالی اصفهان شد/ هت‌تریک احمد اسماعیل‌پور

گیتی‌پسند پیروز شهرآورد جنجالی اصفهان شد/ هت‌تریک احمد اسماعیل‌پور

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان شامگاه یکشنبه در شهرآورد فوتسال اصفهان مقابل تیم فوتسال زمزم به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و زمزم در هفته نخست مسابقات لیگ برتر از ساعت 18:9 امروز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد.

این دیدار که قرار بود از ساعت 17 امروز آغاز شود، ‌به دلیل مشکلات بین هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و حضور نیروهای اداره‌کل در ورزشگاه پیروزی اصفهان با نزدیک به 70 دقیقه تأخیر برگزار شد.

بازیکنان تیم گیتی‌پسند در نیمه نخست بازی تحت تأثیر انگیزه تیم زمزم قرار گرفتند و تنها توانستند در دقیقه 9 مسابقه یک گل توسط افشین کاظمی به ثمر برسانند اما این تیم در نیمه دوم بهتر ظاهر شد و توانست اختلاف گل خود را به 7 گل برساند.

احمد اسماعیل‌پور، بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در بازی امروز تیمش مقابل زمزم برای گیتی‌پسند هت‌تریک کرده و سه گل از گل‌های گیتی‌پسند توسط او به ثمر رسید.

افشین کاظمی، سعید تقی‌زاده، محمد طاهری و فرشاد شارقی دیگر گل‌های تیم اصفهانی را به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند بعد از ناکامی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و عدم دست‌یابی به قهرمانی این رقابت‌ها، در صدد است با قهرمانی در لیگ برتر، این ناکامی خود را جبران کند.

 

کد خبر 2131692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha