نناد لالوویچ در حاشيه نشست كميته بين‌المللی المپيك در بوينس آيرس و باقی ماندن کشتی در بازی‌های المپیک 2020 توكيو گفت: می‌خواهیم بهترین عضو در جنبش المپیک باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت فدراسيون كشتی، نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از باقی مانن این رشته کهن در بازی‌های المپیک، گفت: می‌خواهم از تمام اعضای کمیته ملی المپیک که به حفظ کشتی در المپیک رای دادند، تشکر کنم. شما با این آرا نشان دادید، قدم‌هایی که ما برای بهتر شدن ورزشمان برداشتیم، تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: به تک تک شما اطمینان می‌دهم که مدرن شدن ورزش ما هم اکنون نیز متوقف نمی‌شود. ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم تا بهترین یار و شریک جنبش المپیک باشیم.

رئیس فیلا در ادامه خاطرنشان کرد : از همین جا تلاش‌های رهبران و حمایت کنندگان رشته‌های بیس بال و اسکواش را نیز تحسین می‌کنم. کمپین هر کدام از آنها به خوبی سازماندهی شده بود و نشان دادند ورزش آنها نیز قابل احترام هستند.

لالوویچ همچنین خطاب به طرفداران کشتی گفت: به میلیون‌ها کشتی گیر و طرفدار این ورزش در سراسر جهان که دور هم جمع شدند تا کشتی را در المپیک حفظ کنند، تبریک می‌گویم. هر کدام از شما سخت مبارزه کردید تا به این پیروزی برسید. حالا باید متحد باقی بمانیم تا ثابت کنیم توقعاتی که از این رای گیری بوجود آمده را برآورده خواهیم کرد.

انتخابات کمیته بین‌المللی المپیک یکشنبه شب برای انتخاب یک رشته المپیکی از بین ورزش‌های کشتی، بیس بال و اسکواش در آرژانتین برگزار شد که کشتی با 49 رای از 95 رای به بازی‌های المپیک 2020 توکیو راه یافت. بیس بال 24 رای و اسکواش هم 22 رای را به خود اختصاص دادند.