۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۵

پس از حفظ كشتی در المپيك؛

ژاک روگ: تغییر مقررات در ماندگاری کشتی بسيار كارساز بود

ژاک روگ: تغییر مقررات در ماندگاری کشتی بسيار كارساز بود

رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از نشست یکشنبه شب اعضای اين كميته در بوينس آيرس گفت: کشتی در چندماه گذشته اشتیاق و انعطاف پذیری زیادی از خود نشان داد كه بايد ماندن اين رشته در رقابتهای المپیک را به فيلا تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ژاک روگ پس از حفظ کشتی در المپیک با بیان این مطلب افزود: متوليان فدراسيون جهاني کشتی در چند ماه گذشته انعطاف پذیری و تلاش زیادی برای باقی ماندن در المپیک از خود نشان دادند كه در همين راستا می‌توان به ارتقا و بهبود اين رشته از طریق افزایش سهم زنان و ورزشکاران در تصمیمات نهايی كميته بين‌المللی المپيك اشاره كرد.

وی به يكی از دلايل مهم موفقيت كشتی در رقابت با بيسبال و اسكواش اشاره و تصریح کرد: تغییر مقررات که منجر به مسابقاتی هیجان انگیزتر، آسان‌تر و قابل درک‌تر برای تماشاگران شد، در حفظ کشتی در المپیک موثر بود.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک خاطرنشان کرد: تغییر ساختار و مدیریت فیلا و همچنین افزایش تعداد اوزان در مسابقات زنان نيز از دیگر تغییرات مثبت صورت گرفته بود.

ژاک روگ که روز سه‎شنبه هفته جاری جای خود را به رئیس آینده این نهاد بین‌المللی می‌د‌هد، در پایان گفت: خوشحالیم که کشتی در المپیک 2020 و 2024 باقی ماند.

کد خبر 2131765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha