اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت والیبال استان خوزستان از اولین حضور بانوان خوزستانی در قالب تیم والیبال بانوان استان در لیگ دسته یک بانوان کشور خبر داد.

ابراهیم پارسافر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با پیگیری و برنامه ریزی های صورت گرفته باشگاه ورزشی نفت امیدیه موافقت خود را برای حضور این تیم در لیگ دسته یک بانوان کشور اعلام کرد که با این حضور امسال خوزستان نیز به جمع تیم های شرکت کننده در لیگ دسته یک بانوان کشورمی پیوندد.

وی با بیان اینکه هیات والیبال استان با برگزاری کلاسهای استعدایابی سعی در جذب استعدادهای کشف نشده استان در بخش والیبال بانوان دارد، گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر تیم نفت امیدیه موافقت یک تیم دیگر را نیز برای حضور در این رقابت ها جلب کنیم.

پارسافر افزود: والیبال خوزستان در بخش آقایان با اعلام آمادگی تیم های پتروشیمی بندرامام و شرکت پالایش و پخش نفت آبادان برای شرکت در مسابقات زیرگروه کشور و همچنین با حضور تیم‌های شهرداری دزفول و نفت‌ هواز در لیگ دسته یک کشور می تواند حضور بسیار فعالی در این مسابقات داشته باشد. همانگونه که امسال توانستیم در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید عنوان های خوبی را کسب کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان خوزستان همچنین از رایزنی های  این هیات با تیم پتروشیمی مارون در ترغیب این تیم برای شرکت در لیگ دسته یک کشور خبر داد.