۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۸

هفته ششم لیگ برتر بانوان؛

ذوب‌آهن صدر جدول را هدف قرار داده است

ذوب‌آهن صدر جدول را هدف قرار داده است

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب 3 امتیاز و صعود به صدر جدول رده‌بندی مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های ایران روز پنج‌شنبه 28 آذرماه با سه بازی پی گرفته می‌شود که در مهمترین دیدار تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف بابلسر می‌رود تا در صورت کسب 3 امتیاز این بازی صدر جدول را در اختیار بگیرد.

تیم ذوب‌آهن در حال حاضر با 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و بابلسر نیز با یک امتیاز جایگاه ششم جدول را در اختیار دارد، نتیجه این بازی برای گاز ایران که صدرنشین این رقابتها است و در هفته ششم استراحت دارد، حساس‌تر است زیرا در صورت پیروزی ذوب‌آهن، گاز ایران صدرنشینی را از دست خواهد داد.

در دیگر بازی این هفته تیم‌های دانشگاه آزاد و اسلامشهر در تهران به مصاف هم خواهند رفت. اسلامشهر و دانشگاه آزاد به ترتیب با 9 و 7 امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند و پیروز این میدان در یک هفته مانده به پایان نیم فصل رتبه سوم را از آن خود خواهد کرد.

سومین و آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال در شیراز برگزار خواهد شد و تیم سنگ‌تاش به مصاف شهرداری سمنان می‌رود. سنگ تاش قعرنشین این هفته میزبان است و باید از این فرصت برای کسب نخستین امتیازش در این رقابت‌ها استفاده کند. سمنان نیز دو امتیاز دارد و در رتبه پنجم جدول است و سنگ تاش توان شکست این تیم را خواهد داشت به شرطی که تمرکز بازیکنان در طول بازی حفظ شود.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

* بابلسر - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 12
* دانشگاه آزاد - اسلامشهر، ساعت 15
* سنگ تاش - شهرداری سمنان، ساعت 15

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال بانوان:
1- گاز ایران 14 امتیاز
2- ذوب‌آهن 12 امتیاز
3- اسلامشهر 9 امتیاز
4- دانشگاه آزاد 7 امتیاز
5- شهرداری سمنان 2 امتیاز
6- بابلسر یک امتیاز
7- سنگ تاش شیراز بدون امتیاز

کد خبر 2198473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha