۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۰

باپیری خبر داد:

کلاس مربیگری والیبال بانوان در خوزستان برگزار می شود

کلاس مربیگری والیبال بانوان در خوزستان برگزار می شود

اهواز - خبرگزاری مهر: نائب رئیس بانوان هیئت والیبال استان خوزستان گفت: کلاس مربیگری درجه ویژه بانوان هفته اول شهریور ماه برگزار می شود.

پریدخت باپیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 30 نفر از مربیان زن در این کلاس حضور خواهند داشت، اظهار کرد: این کلاس در دو بخش نظری و عملی و زیر نظر مدرس بومی از استان برگزار خواهد شد که مدرس آن هفته آینده مشخص می شود.

وی افزود: همچنین کلاس داوری درجه 2 هم در تیرماه امسال برگزار شد نیز مرحله عملی آن در آینده نزدیک برگزار می شود و شرکت کنندگان در این کلاس 30 نفر هستند.

نائب رئیس بانوان هیئت والیبال استان خوزستان از برنامه ریزی برای برنامه های آموزشی هیئت والیبال برای بانوان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تیم بانوان استان به مرحله دوم رقابت های کشوری راه پیدا کرده است که از 13 تا هفتم مهر ماه در شیراز به مصاف حریفان خود در این رقابتها می رود.

پاپیری با اشاره به بحث استعدادیابی در بخش بانوان عنوان کرد: 100 نفر در سالن 22 بهمن در سانس صبح زیر نظر مربیان استان به تمرین مشغول هستند اما ظرفیت این سالن پاسخگوی علاقه مندان نیست و برای تمرین در آن با محدودیت مواجه هستیم.
 

کد خبر 2119692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha