بندرعباس - خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از پخش زنده برنامه تلویزیونی "پرپروک" از محل برگزاری جشنواره ضامن آهو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیرومند پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه تلویزیونی "پرپروک" در طول زمان برگزاری جشنواره ضامن آهو، هر روز به طور زنده از محل برگزاری جشنواره ضامن آهو در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: این برنامه تلویزیونی مخصوص کودکان و نوجوانان، از سیمای مرکز خلیج فارس پخش می شود.

نیرومند خاطرنشان کرد: پخش برنامه تلویزیونی "پرپروک" از محل برگزاری جشنواره ضامن آهو با استقبال گسترده کودکان، خانواده ها و سایر مخاطبان این جشنواره همراه بوده و هر روز تعداد زیادی از این کودکان در این برنامه حضور می یابند.

جلسات نقد و بررسی جشنواره ضامن آهو به صورت روزانه برگزار می شود

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از برگزاری جلسات نقد و بررسی جشنواره ضامن آهو به صورت روزانه خبر داد.

مهدی نیرومند در این خصوص گفت: جلسات نقد و بررسی آثار هفتمین جشنواره ضامن آهو، هر شب پس از پایان اجرای نمایشهای آن روز در محل اسکان گروههای نمایشی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جلسات با حضور منتقدین عرصه نمایش و همچنین داوران جشنواره ضامن آهو و کارگردانان شرکت کننده در جشنواره، موارد مختلف نمایشهای اجرا شده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو افزود: برگزاری این گونه جلسات می تواند در بهبود کیفیت آثار جشنواره موثر باشد.

کارگاه نقاشی کودکان در بخش جنبی جشنواره ضامن آهو برپا شد

همچنین کارگاه نقاشی کودکان در بخش جنبی جشنواره ضامن آهو برپا شده است.

در بخش جنبی جشنواره ضامن آهو کارگاه نقاشی برای کودکان برپا شده است.

کودکان پس از تماشای نمایشهای جشنواره ضامن آهو به عنوان یکی از برنامه های بخش جنبی در این کارگاه حضور می یابند.

در طول زمان برگزاری این جشنواره، هر روز نمایشگاهی از آثار برگزیده این کارگاه نقاشی برپا می شود.

کارگاه نقاشی جشنواره ضامن آهو در نگارخانه زنده یاد کوروش گرمساری فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.

هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از 20 الی 23 شهریورماه در فرهنگسرای طوبی در بندرعباس برگزار می شود.