۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۴۵

به عنوان آخرین نمایش جشنواره/

نمایش "صدای ساز" از هرمزگان به نمایش درآمد

نمایش "صدای ساز" از هرمزگان به نمایش درآمد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: در سومین روز از جشنواره ضامن آهو نمایش صدای ساز به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار از هرمزگان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایش داستان خانواده ای هرمزگانی است که برای درمان دختر بیمارشان به مشهد سفر می‌کنند تا از امام رضا(ع) طلب کمک و یاری کنند.

در این میان دختر مریض به دلیل اینکه نوازنده ساز است می خواهد که با نواختن ساز درخواست خود را به گوش امام رضا (ع) برساند و این نمایش با درمان شدن دختر نوازنده به پایان می‌رسد.

یاسمین غلامی، ماهان علیزاده، هومان محسن زاده، مریم حکمت، آیدا خوشدامن، جواد بهرامی، ستاره درخشان و کامران گیلان نژاد از بازیگران این نمایش هستند.

گفتنی است به دلیل استقبال بی نظیر خانواده‌ها، نمایش صدای ساز در دو سانس به روی صحنه رفت.

استقبال گسترده خانواده ها نمایش "صدای ساز" را تحت تاثیر قرار داد

کارگردان نمایش "صدای ساز" گفت: استقبال خیلی خوب خانواده ها نمایش "صدای ساز" را تحت تاثیر قرار داد.

رضا جوشعار پس از اجرای نمایش صدای ساز بیان کرد: استقبال خیلی خوب خانواده ها از این اجرا و ازدحام جمعیت باعث تحت تاثیر قرار گرفتن بازیگران از فضای سالن شد.

وی ادامه داد: با وجود ازدحام جمعیت در سالن، عوامل نمایش تمام تلاش خود را انجام دادند و از کار تمامی آنها راضی هستم.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله، خود را برای کسب رتبه در این جشنواره بسیار زیاد می دانم و امیدوارم با کسب رتبه تمامی زحمات همکارانم جبران شود.

این فعال هنری درباره کیفیت اجرای گروه های نمایشی نسبت به سال گذشته تصریح کرد: برخی از گروه ها اجرای بسیار خوبی را از خود ارائه دادند اما اجرای برخی دیگر کمی پایین تر از سطح جشنواره بود.

جوشعار در پایان افزود: روند جشنواره با توجه استقبالی که خانواده ها از نمایش ها داشتند باید به سمتی برود که گروه های نمایشی به بهترین شکل ممکن اجرا داشته باشند.

برگزاری جشنواره ضامن آهو تاثیرات مثبتی بر روی تئاتر هرمزگان داشته است

بازیگر نمایش "صدای ساز" گفت: خوشبختانه برگزاری جشنواره ضامن آهو تاثیرات مثبتی بر روی تئاتر استان هرمزگان داشته است.

 کامران گیلان نژاد پس از اجرای نمایش صدای ساز در جشنواره ضامن آهو در خصوص این نمایش، اظهار داشت: ما امسال تصمیم گرفتیم به جای کار کودک، با یک سبک متفاوت کار نمایشی با مخاطب نوجوان را اجرا کنیم و خوشبختانه در این نمایش راحت بودیم و توانستیم پیام مورد نظر خود را منتقل کنیم.

وی در خصوص جشنواره هفتم ضامن آهو، عنوان کرد: بنده معتقدم با توجه به ملی بودن جشنواره اگر گروههای تازه تری نسبت به گذشته از شهرهای مختلف در این جشنواره حضور پیدا کنند، حس رقابت در جشنواره افزایش پیدا می کند.

این بازیگر تئاتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه برگزاری جشنواره ضامن آهو تاثیرات مثبتی بر روی تئاتر استان هرمزگان داشته و مردم نیز از آن استقبال خوبی داشته اند.

گیلان نژاد افزود: با توجه به استقبال خوب مردم هرمزگان از نمایشهای جشنواره ضامن آهو، باید میزان اجراهای عمومی تئاتر در استان هرمزگان افزایش پیدا کند.

هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از ۲۰ الی ۲۳ شهریور ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.

کد خبر 2134820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha