بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: جشنواره ضامن آهو هر ساله در سطح بهتری نسبت به گذشته برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علامه زاده ظهر شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو که در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت هنر تئاتر، عنوان کرد: پیشینه هنر تئاتر به سالها پیش از میلاد مسیح بر می گردد و این هنر در دوره های مختلف با یافته های جدید علمی و هنری اجین شده است.

وی ادامه داد: تئاتر هنر بسیار مهم و ارزشمندی است و اگر قرار باشد که به طور خاص برای کودکان اجرا شود، اهمیت آن چند برار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کودکان از ذهن و دلی آماده و مستعد برای یاد گرفتن برخوردار هستند و در این زمینه باید گفت که داستان نمایشهایی که تماشا می کنند در ذهن و دل آنها باقی می ماند.

علامه زاده با اشاره به برگزاری جشنواره ضامن آهو، تصریح کرد: هر ساله همزمان با دهه کرامت جشنواره بزرگ و وزین فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار می شود که جشنواره تئاتر ضامن آهو نیز از جمله برنامه های این جشنواره است.

وی افزود: خوشبختانه در هر دوره شاهد رشد و پیشرفت جشنواره ضامن آهو بوده ایم و این جشنواره هر ساله در سطح بهتری نسبت به گذشته برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان ثابت کرده که میزبان خوبی برای برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و هنری در سطح کشور است.