سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز با تاکید بر این نکته که مدافعان تیم نفت تهران جنگندگی زیادی در طول بازی داشتند، گفت: متاسفانه هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم راه حلی برای گلزنی به این تیم پیدا کنیم.

 به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در پایان دیدار شامگاه امروز شنبه تیم‌های سایپا و نفت تهران که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: امروز تیم‌های دوم و هفتم لیگ با یکدیگر بازی داشتند ولی متاسفانه جای تماشاگران خالی بود. اگر طرفداران فوتبال در ورزشگاه بودند قطعاً بازی بهتری برگزار می‌شد و روحیه بازیکنان هم افزایش پیدا می‌کرد.

وی همچنین گفت: من قبلا هم گفتم با تیم سختی بازی کردیم. تیم نفت خیلی منظم بازی می‌کند و در خط دفاع جنگنده است. برای همین به حریفان موقعیت زیادی نمی‌دهد. ما نیاز به شانس داشتیم تا این بازی را ببریم که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم سایپا در همین حال عنوان کرد: در نیمه اول کاملاً بازی در اختیار ما بود و تیم نفت فقط به بازی مستقیم روی آورده بود. مدافع حریف یک توپ را از داخل دروازه بیرون کشید و دروازه‌بان این تیم نیز دو موقعیت دیگر را از ما دفع کرد تا موفق به گشودن دروازه این تیم نشویم.

فیرات با اشاره به روند بازی دو تیم در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم تغییر روش دادیم و از سه مهاجم تازه‌ نفس در ترکیب خود استفاده کردیم اما متأسفانه نتوانستیم به گل برسیم نفت خوب بازی را بسته بود و راه حلی برای رسیدن به گل پیدا نکردیم.

دیدار تیم‌های سایپا البرز و نفت تهران در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و با تساوی خاتمه یافت.