۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵

فیرات در نشست خبری:

هر تیمی خوش شانس‌تر باشد برنده می شود/ نفت زیرکانه بازی می‌کند

هر تیمی خوش شانس‌تر باشد برنده می شود/ نفت زیرکانه بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: هر دو تیم قدرت برابری دارند و به نظرم هر تیمی که خوش شانس تر باشد می تواند برنده دیدار روز شنبه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری قبل از دیدار برابر نفت که بعدازظهر امروز جمعه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر هشت بازی اول لیگ را انجام دادیم که پنج بازی بیرون از خانه بوده است. این بازی هم میزبان بودیم اما چون جریمه شدیم باید بیرون بازی کنیم.

وی با بیان اینکه نفتی ها بیشتر از سایپا به بازی در زمین ورزشگاه تختی عادت دارند گفت: نفت به زمین تختی عادت دارد. البته چون میانه زمین تختی خراب است برای تیمی مثل ما که روی زمین کار می کند یک نمره منفی محسوب می شود. البته یک مشکل دیگر هم وجود دارد و آن به عقب افتادن بازی از جمعه به شنبه برمی گردد که فاصله ما برای دیدار با فولاد را کم می کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دیدارهای آینده تیمش گفت: ما فقط به دیدار به نفت نگاه نمی کنیم و بازی های آینده را هم می بینیم. ما باید در دیدارهای آینده به مصاف سه تیم بالای جدول برویم و این کار ما را سخت می کند. چیزی که برای من مهم است اینکه چطور بازیکنان جوانم را برای رویارویی با سه تیم بالای جدول آماده کنم.

انگین فیرات در مورد سبک بازی تیم نفت هم گفت: نفت یکی از با انضباط ترین تیم های لیگ است. به همکارم یحیی باید تبریک بگویم که تیمش یک فوتبال زیرکانه بازی می کند. آنها خوب ضد حمله می کنند و در زدن ضربات ایستگاهی خوب هستند. طبیعتا نقاط ضعفی هم دارند که سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: مطمئنم که دیدار سایپا با نفت یک بازی جنگنده و فیزیکی خواهد بود و کسی که شانس داشت باشد فکر می کنم فردا برنده خواهد بود. دو تیم تقریبا شبیه همدیگر هستند. نفت می تواند از این بالاتر باشد و ما هم می توانیم راحت تر برابر این تیم بازی کنیم چرا که از نظر قدرتی هر دو تیم شبیه همدیگر هستند.

فیرات تصریح کرد: ما بازیکنانی داشتیم که مدتی مصدوم بودند و تازه شروع کردند مثل سبحانی ، غلام نژاد ، ارزانی، مشکل پور که البته وضعیتش مشخص نیست هنوز. با این حال یک تیم را با 26 بازیکن الکی پر نمی کنیم. چون با 11 نفر می خواهیم وارد میدان شویم فردا بازیکنان زیادی هستند که می خواهند وارد میدان شوند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان صحبت هایش گفت: برای آقای امیر قلعه نویی و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم. نه فقط برای اینکه از این مرحله عبور کنند بلکه برای اینکه بتوانند جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند چون فوتبال ایران به این جام ها نیاز دارد و ما هم برای آنها دعا می کنیم.

کد خبر 2134627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha