اعضاي تيم ملي كشتي فرنگي ايران كه روز گذشته به دليل نارضايتي از تبعيض و وضعيت نابسامان مالي ، خانه كشتي را به نشانه اعتراض ترك كردند صبح یکشنبه با دريافت 30 ميليون تومان به تمرينات بازگشتند!

به گزارش خبرنگار مهر،‌ ظهر روز شنبه تمامي اعضاي تيم ملي كشتي فرنگي اعزامي به رقابتهاي جهاني مجارستان در اقدامي هماهنگ و اعتراض آميز، تصميم به ترك خانه كشتي گرفته و با ادعاي تبعيض بين آزاد و فرنگي كاران ملي پوش و بي توجهي متوليان فدراسيون تهديد به عدم حضور در آوردگاه جهاني كردند.

اين اقدام بلافاصله با واكنش اهالي كشتي به ويژه مسئولان فدراسيون همراه شد و در نهايت با واريز پول به حساب فرنگي كاران ملي پوش، اين قائله خاتمه يافت.

به گفته سرمربي و سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي ايران، پول مورد نظر دريافت شد و فرنگي كاران بعد از اطمينان خاطر از حل مشكلات مالي به خانه كشتي بازگشتند. گفته مي شود تمرين ملي پوشان از عصر امروز يكشنبه دوباره از سر گرفته خواهد شد تا فرنگي كاران بعد از اين شوك روحي رواني مهياي حضور در رقابتهاي جهاني شوند.

به گفته برخي از اعضاي تيم ملي قرار بوده به حساب هر كدام از فرنگي كاران ملي پوش 30 ميليون تومان واريز شود كه مطمئنا حضور دوباره آنان در خانه كشتي به معناي اطمينان خاطر از واريز مبلغ مذكور است.